|
Ik word helemaal gek van die geruchten :p
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Sasha en digweed b2b op 4 elements
Rui da silva @ the sessions in the Q
John digweed 1 maart (waar en wat niemand die het weet)
Sasha en kleinenberg 29 april hotel arena
Danny tenaglia die op everybody gaat draaien?????
nah |
|
|
| SnuggLe |
Sasha & Digweed..VET!
Sasha & Kleinenberg..VET!
Als die 2 waar zijn ga ik! |
|
|
| magrec |
wat is waar en niet waar..:p
Nieuw gerucht:
2 days of kaos: kremlin @ marcanti/cubic
check website van matthew dekay hij draait dan iig....:p |
|
|
| franzelare |
jeeehhhh maak je je daar zorgen om?
ik zie wel wat er komt! |
|
|
| Blik |
het gerucht gaat dat Jean en Gielen op Sensation White draaien:eyes: :eyes:
:p |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Blik
het gerucht gaat dat Jean en Gielen op Sensation White draaien:eyes: :eyes:
:p |
wat een verrassing!!!
:p |
|
|
| Eye-Riz |
| sorry, maar ik hoop echt dat sasha en sander NIET op de 29e van april draaien. Niet omdat jullie dan niet naar NExus komen, maar omdat ik er dan niet bij kan zijn! |
|
|
| eieregooie |
29 april ga ik toch al niet naar Nexus, dus dat maakt nie uit :p
Ow wacht... ik moet nog even lief tegen je doen :D ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| En geen Way out West, of Nick Warren of Jody Westerhoejetdanookspelt solo :( Zullen ze ooit in NL komen? |
|
|
| Little Theseus |
Wanneer komen daft punk en Basement jaxx nou is naar nederland! :whip:
BTW Die sasha-geruchten..... beter zijn ze waar!!!! :D:D:D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
En geen Way out West, of Nick Warren of Jody Westerhoejetdanookspelt solo :( Zullen ze ooit in NL komen? |
Wisternoff :)
Ik hoop echt dat ze eens naar Nederland komen, lijkt me echt HEEL gaaf ! |
|
|
|
|