|
Jag har nöjet att presentera
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Sundsvalls första och enda dansklubb som tydligen nyligen öppnat :)
hörde om detta först idag :)
(inge vidare fin hemsida, men HÄR e den) :)
1/3...e alltså nästa fest..va lägligt, ja KANSKE åker hem då.. ska till tandläkaren den 28, men det skulle ja iofs lika gärna kunna skippa..
Inkfish e ju från S-vall me :) ;)
 |
|
|
| Goldiluxe |
ahh jenny! kul att det antligen hander ngt!
woppah! :D |
|
|
| Vizay |
| den e visserligen på helt fel ställe för vår del ;) men om s-vall kan fixa sånt här å de går bra kanske sthlm inser att det faktiskt finns en publik :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
den e visserligen på helt fel ställe för vår del |
vår del? sen när blev SweTA = SthlmTA? |
|
|
| Vizay |
| reveal jag syftade faktiskt inte på hela TA....dåligt uttryckt av mig....menade givetvis sthlmsdelen...MY BAD...VELLY SOLLY VELLY SOLLY :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
reveal jag syftade faktiskt inte på hela TA....dåligt uttryckt av mig....menade givetvis sthlmsdelen...MY BAD...VELLY SOLLY VELLY SOLLY :p |
men ändå? vart vill du komma? att sundsvall inte ligger i stockholm?
du vet vart jag vill komma :p |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
men ändå? vart vill du komma? att sundsvall inte ligger i stockholm?
du vet vart jag vill komma :p |
nämen nu tror jag inte riktigt du hänger med här va.....det jag vill komma till har inte med sundsvall å sthlm i sig att göra utan mer att sthlm inte kan flytta till sundsvall eller tvärt om fast helt omvänt lixom....den ena kan inte den andra så att säga fast lite förenklat omvänt...ungefär som jag sa innan fast tvärt emot lixom :p |
|
|
| Aendy |
| Har ett ärende att utföra i Sundsvall inom den närmsta tiden... kanske ska försöka tajma det. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
nämen nu tror jag inte riktigt du hänger med här va.....det jag vill komma till har inte med sundsvall å sthlm i sig att göra utan mer att sthlm inte kan flytta till sundsvall eller tvärt om fast helt omvänt lixom....den ena kan inte den andra så att säga fast lite förenklat omvänt...ungefär som jag sa innan fast tvärt emot lixom :p |
ok, , nu blev jag förvirrad :p
det jag menar är: va kul att det kom en klubb i sundsvall! oavsett om sthlms-gänget åker dit eller inte, sweta är ju inte bara sthlm, det är HELA sverige |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
det jag menar är: va kul att det kom en klubb i sundsvall! oavsett om sthlms-gänget åker dit eller inte, sweta är ju inte bara sthlm, det är HELA sverige |
jag förstår de men du missförstod ju min första post...jag menade inte att sweta bara är sthlm eller något....borde kanske ändra vi till jag eller något....gahhhhh!!!! :) |
|
|
| reveal |
| ok, då är vi överens :) |
|
|
| Glorie |
killar, tssss :)
kajplats ligger iaf nere i hamnen... gillar bara inte att d står...progressive house på affischen :) :p hoho |
|
|
|
|