return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
החתימה שלי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by NyKoN
ראסמי


אבל תכלס
החתימה שלי הכייייי בסטייל!


אופס אחי שכחתי מזה בכלל...
אני אחליף לך עוד כמה דקות ..סורי :confused:
DjChook
אורן אתה לא מקשיב לי...
Sniper
quote:
Originally posted by NyKoN
ראסמי


אבל תכלס
החתימה שלי הכייייי בסטייל!



חהחהחהחהחהחהחחהחהחהחהחהחה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אורן אתה לא מקשיב לי...


תפסיק לנסות לשלוט עליו :p
הוא לא הביץ' שלך...
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
אורן אתה לא מקשיב לי...


קרה משהו?? עשיתי טעות??? כל מה שתבקש הוד מעלתו..
חתימה? משחק? מה אתה רוצה רק תבקש כפרה עלייך..העיקר שתיהיה מרוצה

:wtf: :wtf: :wtf:
TinkerbeL
פצצות!

אבל....... יהיה יותר יפה אם זה יהיה טיפה יותר כהה
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אלה לא אורות גבוהים קיבינימאט... אלה אורות ערפל!!!
קיצר.... יצא נחמד אבל שנה טיפה צבעים


לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה אורות גבוהים!!!
אורות ערפל בכוונה יותר נמוכים בשביל לשבור דרכו!!!

יההההההה תאוריה יהההההההההה
BlueHawk
עיצוב חדש לחתימה
איך יצא?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by BlueHawk
עיצוב חדש לחתימה
איך יצא?


עכשיו הרבה יותר טוב...
אבל האווטר שלך עדיין צעקני מדי!!
מסנוור את האמ אמא של מורן!!!
BlueHawk
גם האווטר הולך להשתנות :)
אבל החתימה עכשיו יותר יפה מהקודמת?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by BlueHawk
גם האווטר הולך להשתנות :)
אבל החתימה עכשיו יותר יפה מהקודמת?


כן אחי הרבה יותר יפה
עכשיו אפשר להסתכל עליה בלי המשקפי שמש...
Sniper
כן אחי החתימה הרבה יותר יפה עכשיו:]
תחדש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement