|
החתימה שלי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ראסמי
אבל תכלס
החתימה שלי הכייייי בסטייל! |
אופס אחי שכחתי מזה בכלל...
אני אחליף לך עוד כמה דקות ..סורי :confused: |
|
|
| DjChook |
| אורן אתה לא מקשיב לי... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ראסמי
אבל תכלס
החתימה שלי הכייייי בסטייל! |
חהחהחהחהחהחהחחהחהחהחהחהחה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אתה לא מקשיב לי... |
תפסיק לנסות לשלוט עליו :p
הוא לא הביץ' שלך... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אתה לא מקשיב לי... |
קרה משהו?? עשיתי טעות??? כל מה שתבקש הוד מעלתו..
חתימה? משחק? מה אתה רוצה רק תבקש כפרה עלייך..העיקר שתיהיה מרוצה
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| TinkerbeL |
פצצות!
אבל....... יהיה יותר יפה אם זה יהיה טיפה יותר כהה |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אלה לא אורות גבוהים קיבינימאט... אלה אורות ערפל!!!
קיצר.... יצא נחמד אבל שנה טיפה צבעים |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה אורות גבוהים!!!
אורות ערפל בכוונה יותר נמוכים בשביל לשבור דרכו!!!
יההההההה תאוריה יהההההההההה |
|
|
| BlueHawk |
עיצוב חדש לחתימה
איך יצא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
עיצוב חדש לחתימה
איך יצא? |
עכשיו הרבה יותר טוב...
אבל האווטר שלך עדיין צעקני מדי!!
מסנוור את האמ אמא של מורן!!! |
|
|
| BlueHawk |
גם האווטר הולך להשתנות :)
אבל החתימה עכשיו יותר יפה מהקודמת? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
גם האווטר הולך להשתנות :)
אבל החתימה עכשיו יותר יפה מהקודמת? |
כן אחי הרבה יותר יפה
עכשיו אפשר להסתכל עליה בלי המשקפי שמש... |
|
|
| Sniper |
כן אחי החתימה הרבה יותר יפה עכשיו:]
תחדש |
|
|
|
|