Mwhaha, check dit :p (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
Donna |
Mannen zouden mannen niet zijn als ze dat niet zouden denken:)
Je bent evengoed wel gay,maar das met gedrag wat je zelf niet door hebt:stongue: |
|
|
Eye-Riz |
2 Menno: zo ben jij niet.... hoe dan wel?!? stoerder?!? heb jij meer armen en benen? ben jij nog raarder? huil jij als je je teen stoot? huil jij nooit? |
|
|
Eye-Riz |
quote: | Originally posted by T.H.C.
Ik vind dat ik het recht heb om iemand die hier als een schaap achteraan loopt en dan nog moet janken omdat het na een tijdje afgelopen is hartelijk uit te lachen.(man of vrouw) |
dat recht heb jij niet. Jij hebt blijkbaar geen respect voor mensen. Of het nou schapen zijn of niet. Verwacht met dit soort gedrag dan ook niet dat anderen respect voor jou zullen hebben.
Wat je beter zou kunnen doen is OF medelijden hebben (maar dan niet neerbuigend zoals de meesten hier zullen doen) OF proberen diemensen ook ANDERE dingen te laten horen. Hoe kun je nou onwetendheid veroordelen?! Jij bent ook ooit onwetend geweest! WIE bepaalt wat cool is en wat niet?!
Hell, zo ben ik hier ook ooit begonnen... hoorde alleen maar duf geblaat, en de goedkoopste trenstunes kwamen langs. Heb ik daar iemand op veroordeeld? Hoe kun je nou zo zielig zijn om mensen op een mening te veroordelen.... :rolleyes: |
|
|
M5 |
pfff ...wat staan sommige mensen toch moeilijk in het leven... zucht.. |
|
|
Remy D |
Kijk New_Wave doet wel stoer maar hij staat zelf ook te janken als M&M zegt dat er geen mensen naar Techno luisteren. ;):haha: |
|
|
T.H.C. |
quote: | Originally posted by Eye-Riz
dat recht heb jij niet. Jij hebt blijkbaar geen respect voor mensen. Of het nou schapen zijn of niet. Verwacht met dit soort gedrag dan ook niet dat anderen respect voor jou zullen hebben.
Wat je beter zou kunnen doen is OF medelijden hebben (maar dan niet neerbuigend zoals de meesten hier zullen doen) OF proberen diemensen ook ANDERE dingen te laten horen. Hoe kun je nou onwetendheid veroordelen?! Jij bent ook ooit onwetend geweest! WIE bepaalt wat cool is en wat niet?!
Hell, zo ben ik hier ook ooit begonnen... hoorde alleen maar duf geblaat, en de goedkoopste trenstunes kwamen langs. Heb ik daar iemand op veroordeeld? Hoe kun je nou zo zielig zijn om mensen op een mening te veroordelen.... :rolleyes: |
Iemand uitlachen en geen respect tonen zijn 2 totaal verschillende dingen, ik lach mijn zus ook wel eens hard uit. Betekend dat dat ik geen respect voor haar heb? je drijft ietsje over eye...
Ik moet toegeven dat dat kuddegedrag me wel eens irriteerd, ik veroordeel geen onwetendheid en ook geen personen...ik moet alleen lachen om foto..thats it. |
|
|
robin |
neej das een versier truc van hem.. hij hangt de gevoelige jongen uit.. |
|
|
Stivvekk |
Ik vind dat K-Otic absolute tyfusmuziek maakt en als iemand (lees: volwassen man) moet janken omdat ie geen nieuwe tyfusmuziek meer krijgt, dan vind ik die persoon een absolute loser. En als Eye-Riz vindt dat andere het recht op een eigen mening niet hebben ben ik blij dat mijn recht op meningsvrijheid niet door haar bepaald wordt maar door artik 7 van de grondwet welke mij het recht geeft om mijn eigen mening er op na te houden, zolang ik maar niet discrimineer op ras, sexuele voorkeur of geloof. Zolang deze jongen tot het zelfde geslacht en ras als mij behoort en ik niks over een eventueel geloof kan achterhalen kan mij dus niets verweten worden als ik deze gozer een zielig stukje mens vind, ook al kan ik deze stoere militair verder niet beoordelen aangezien ik maar ��n simpel (maar wel hilarisch) plaatje heb.
Kort samengevat: ik lach hem gewoon uit, wat anderen daar dan ook van vinden. Niet zo moeilijk daar over doen s.v.p.. |
|
|
T.H.C. |
quote: | Originally posted by Stivvekk
... artik 7 van de grondwet welke mij het recht geeft om mijn eigen mening er op na te houden, zolang ik maar niet discrimineer op ras, sexuele voorkeur of geloof. Zolang deze jongen tot het zelfde geslacht en ras als mij behoort en ik niks over een eventueel geloof kan achterhalen kan mij dus niets verweten worden |
Als ik de dames op de foto lachwekkend vind is dat dus in strijd met de grondwet?:conf: ;) |
|
|
robin |
ras
sexuele voorkeur
geloof
ras: daar gaat t niet over, t gaat alleen over hem
sexuele voorkeur: zolang je hem geen homo noemt mag het
geloof: weten wij niet
toch??
robin |
|
|
Stivvekk |
quote: | Originally posted by T.H.C.
Als ik de dames op de foto lachwekkend vind is dat dus in strijd met de grondwet?:conf: ;) |
natuurlijk niet goochem maar dan zou iemand er wel wat achter kunnen zoeken (op basis van sexe) wat in dit geval absoluut niet zou kunnen |
|
|
Donna |
LOL:stongue:
Je wind je nogal op stivvekkertje;)
Zo ben je best wel om uit te lachen no matter wat daar psychologisch ook achter zit,muhahah:haha: :crazy: :tongue3 :stongue: |
|
|
|
|