| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by M5
hey lijkt me wel wat (Y) ff kijke hoe ik dan zit in de tijd..
City Hall? nieuw ofzo?? |
Is de naam die de AXL gekregen heeft na de verbouwing...
Maaruh, gaat lekker of niet Bellie, met draaien :) Misschien kom ik hier of in Deventer nog wel ff een kijkje nemen. |
|
|