return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
לא מומלץ לבעלי לב חלש (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
פשוט לא אנושי
לא הכל אנחנו צרכים לדעת
!!!


rasmi !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
פשוט לא אנושי
לא הכל אנחנו צרכים לדעת
!!!


גם אתה מהאלה שרואים חתול דרוס ומקיאים?
Tarantula
יייואאאווו.... אני בכלל לא מתכוונת להסתכל על התמונות האלה... ראיתי רק איזה התחלה של תמונה.. ראש קירח כזה ועינים., נבהלתי ולא רוצה להמשיך..
אני אוותר על התענוג..:nervous: :nervous: :eyespop: :eyespop: :eek:
oDrori
אריק לא מסוגל אפילו לראות מחט שנכנסת לוריד (עירויויויוי) ... ומורן,
?מי אתה שתעיר למישהו פה על נהיגה זהירה
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
אריק לא מסוגל אפילו לראות מחט שנכנסת לוריד (עירויויויוי) ... ומורן,
?מי אתה שתעיר למישהו פה על נהיגה זהירה

היי היי אני נוהג זהיר !!!

לא חטפתי דו"ח אחד ויש לי רישיון כבר כמעט שנתיים וחצי !

רק צילמו אותי לפני חצי שנה בכביש גהה על מהירות
אבל נראה לי זה לא צילם טוב כי עדיין לא הגיע הדו"ח הבייתה
oDrori
זה בסדר אם ככה, חלקנו זהירים מהתנגשויות והתהפכויות, חלקנו מתרכזים בזהירות מפני שוטרים ומצלמות...?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רק צילמו אותי לפני חצי שנה בכביש גהה על מהירות
אבל נראה לי זה לא צילם טוב כי עדיין לא הגיע הדו"ח הבייתה


מה גם אתה לא פוטוגני??
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
זה בסדר אם ככה, חלקנו זהירים מהתנגשויות והתהפכויות, חלקנו מתרכזים בזהירות מפני שוטרים ומצלמות...?



גם לא הנתגשתי והתהפכתי !
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
גם לא הנתגשתי והתהפכתי !

...לא נשרפים בהכרח כל פעם שמשחקים באש
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
...לא נשרפים בהכרח כל פעם שמשחקים באש

סעמ'ק עלייך מה אתה פותח לי עיין הרע !
ותסביר לי מתי שיחקתי באש על הכביש ?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ותסביר לי מתי שיחקתי באש על הכביש ?


לא שיחקת באש על הכביש...
אי אפשר לנהוג ולעשות מדורה בו זמנית...
טוב אני יסתום... ;)
Hell_Copter
וואי עכשיו חשבתי על משהו...
כתוב שם הרי שהיא עברה 40 ניתוחים...
היא אשכרה זיינה את מייקל ג'קסון!!!!!
למה הוא עבר איזה 280 ניתוחים ועדיין נראה יותר גרוע!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement