|
לא מומלץ לבעלי לב חלש (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
פשוט לא אנושי
לא הכל אנחנו צרכים לדעת
!!! |
rasmi ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
פשוט לא אנושי
לא הכל אנחנו צרכים לדעת
!!! |
גם אתה מהאלה שרואים חתול דרוס ומקיאים? |
|
|
| Tarantula |
יייואאאווו.... אני בכלל לא מתכוונת להסתכל על התמונות האלה... ראיתי רק איזה התחלה של תמונה.. ראש קירח כזה ועינים., נבהלתי ולא רוצה להמשיך..
אני אוותר על התענוג..:nervous: :nervous: :eyespop: :eyespop: :eek: |
|
|
| oDrori |
אריק לא מסוגל אפילו לראות מחט שנכנסת לוריד (עירויויויוי) ... ומורן,
?מי אתה שתעיר למישהו פה על נהיגה זהירה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אריק לא מסוגל אפילו לראות מחט שנכנסת לוריד (עירויויויוי) ... ומורן,
?מי אתה שתעיר למישהו פה על נהיגה זהירה |
היי היי אני נוהג זהיר !!!
לא חטפתי דו"ח אחד ויש לי רישיון כבר כמעט שנתיים וחצי !
רק צילמו אותי לפני חצי שנה בכביש גהה על מהירות
אבל נראה לי זה לא צילם טוב כי עדיין לא הגיע הדו"ח הבייתה |
|
|
| oDrori |
| זה בסדר אם ככה, חלקנו זהירים מהתנגשויות והתהפכויות, חלקנו מתרכזים בזהירות מפני שוטרים ומצלמות...? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רק צילמו אותי לפני חצי שנה בכביש גהה על מהירות
אבל נראה לי זה לא צילם טוב כי עדיין לא הגיע הדו"ח הבייתה |
מה גם אתה לא פוטוגני?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
זה בסדר אם ככה, חלקנו זהירים מהתנגשויות והתהפכויות, חלקנו מתרכזים בזהירות מפני שוטרים ומצלמות...? |
גם לא הנתגשתי והתהפכתי ! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
גם לא הנתגשתי והתהפכתי ! |
...לא נשרפים בהכרח כל פעם שמשחקים באש |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
...לא נשרפים בהכרח כל פעם שמשחקים באש |
סעמ'ק עלייך מה אתה פותח לי עיין הרע !
ותסביר לי מתי שיחקתי באש על הכביש ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ותסביר לי מתי שיחקתי באש על הכביש ? |
לא שיחקת באש על הכביש...
אי אפשר לנהוג ולעשות מדורה בו זמנית...
טוב אני יסתום... ;) |
|
|
| Hell_Copter |
וואי עכשיו חשבתי על משהו...
כתוב שם הרי שהיא עברה 40 ניתוחים...
היא אשכרה זיינה את מייקל ג'קסון!!!!!
למה הוא עבר איזה 280 ניתוחים ועדיין נראה יותר גרוע!!!!!!! |
|
|
|
|