|
Waar begon het allemaal mee? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Voor mij begon het allemaal met het fantastische nummer van piet bervoets; "Carlos-the silmarillia" |
|
|
| eXos |
Eerst gewoon van Gabber naar Trance,
mar anders was het by Mark'oh, Dune - Hardcore Vibes. Rond die tijd denk ik... |
|
|
| M5 |
| door dune , 2 unlimeted , rmb en natuurlijk charly lownoise & mental theo is het begonnen ....nu zo'n 6 jaar geleden denk ik ... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by M5
door dune , 2 unlimeted , rmb en natuurlijk charly lownoise & mental theo is het begonnen ....nu zo'n 6 jaar geleden denk ik ... |
ja ik ook zo'n beetje. ben nog ff gabber geweest. Maar dat doet er niet toe. Schaam me er z11s een beetje voor. En sinds kort helemaal trancer. Sinds ik tiesto innercity gedownload heb. |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by M5
door dune , 2 unlimeted , rmb en natuurlijk charly lownoise & mental theo is het begonnen ....nu zo'n 6 jaar geleden denk ik ... |
Jaaah!! RMB met Spring... Geweldig!! Ge-Wel-Dig!
En BBE - Seven Days And 1 Week kan ik me ook nog herinneren |
|
|
| Bellie |
Futurebreeze - Why Don't You Dance With Me :D
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
zo'n topic hadden we al een tijd geleden gehad...
maar eerst zat ik in de HARDCORE en door de eerste IC ben ik min of meer into trance gekomen :) |
|
|
| New Wave |
Mijn eerste aanraking kwam toen ik van een kennis de cd HypnoTrance kreeg, dat was ongeveer de eerste trance cd, was niet de trance van dit moment, ietsjes harder.
Maar dat was jaartje 1996 dach ik, was toen ook Zwabber maar trance was ook heeeeeeeeeeerlijk.....(nadat je een blauwtje had gelopen bijvoorbeeld LOL) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja ik ook zo'n beetje. ben nog ff gabber geweest. Maar dat doet er niet toe. Schaam me er z11s een beetje voor. En sinds kort helemaal trancer. Sinds ik tiesto innercity gedownload heb. |
Tering man, daar hoef je je echt niet voor te schamen ofzo...Wel als je Cavello----Mellow was natuurlijk en nooit je gezicht op een feestje liet zien... |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Voor mij begon het allemaal met het fantastische nummer van piet bervoets; "Carlos-the silmarillia" |
Was dat nummer niet van De Goeij en Tiesto samen? Dat tiesto er een aandeel in heeft weet ik 100% zeker. Maar ik dacht ook dat het de goeij was ipv bervoets.
grtz,
TNG |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by tango
Was dat nummer niet van De Goeij en Tiesto samen? Dat tiesto er een aandeel in heeft weet ik 100% zeker. Maar ik dacht ook dat het de goeij was ipv bervoets.
grtz,
TNG |
jaaaa, Carlos is/was een project van Tiesto & De Goeij samen, zeker weten!!:) |
|
|
| Remy D |
Ik ben er ingekomen door die eerste smurfenhouse cd.:)
Nee bij mij was het al een beetje dat ik de gabbertroep van mijn broer wel eens luisterde maar ik ben er ook door Tiësto - Live @ Innercity echt ingekomen. :) |
|
|
|
|