|
Tiest interview & set
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Thnx ga gelijk ff luisteren of het wat is. |
|
|
| NILA.NL |
| Ik vond het een erg soepele set en ook wel een geinig interviewtje... Tiesto als Amerikaan :D |
|
|
| Ding Chavez |
Ow ja, die grooveradio set, blijkt weer dat Tijs wel wat engelse les kan krijgen :)
Vooral dat stukje dat ie over Armin van Buuren vertelt: "He's doing fine, mixing tracks and everything.... he's a dj..." en dan die gast van dat radiostation: "oh yeah(???)...right..."
Maar het is idd een lekker setje ja, paar oude nummers (Sirius!! :)) en wat lekkere nieuwe, zeker een must have! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ow ja, die grooveradio set, blijkt weer dat Tijs wel wat engelse les kan krijgen :)
Vooral dat stukje dat ie over Armin van Buuren vertelt: "He's doing fine, mixing tracks and everything.... he's a dj..." en dan die gast van dat radiostation: "oh yeah(???)...right..."
Maar het is idd een lekker setje ja, paar oude nummers (Sirius!! :)) en wat lekkere nieuwe, zeker een must have! |
over Engelse les gesproken ....heb je picotto wel eens gehoord ? ;) |
|
|
| NILA.NL |
Hier ff de tracklist van deze set:
1. Faithless - We Come One (Rollo And Sister Bliss Remix)
2. Schiller - Das Glockenspiel (DJ Tiesto Remix)
3. Ballroom - Come Along (Original Mix)
4. Insigma - Open your Eyes (Insigma Mix)
5. ID
6. DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
7. The Green Martian - Industry
8. Planisphere - Moonshine
9. Subtle By Design - Sirius (DJ Tiesto Remix)
10. Riva - Stringer
11. Moogwai - The Labyrinth (Part I)
| quote: |
over Engelse les gesproken ....heb je picotto wel eens gehoord ? ;) |
Nope, zal wel erg Italiaans/Engels klinken... |
|
|
| Dj Lex |
Heb alleen nog maar stukje van interview geluisterd, maar beetje gebrekkig engels hoor en toen liep me comp weer is vast, zoals gewoonlijk.
mzzl |
|
|
| NILA.NL |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Heb alleen nog maar stukje van interview geluisterd, maar beetje gebrekkig engels hoor en toen liep me comp weer is vast, zoals gewoonlijk.
mzzl |
Het is echt de moeite waard om je computer weer op te starten en het nog een keer te proberen! De mix is namelijk erg soepel!!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Het is echt de moeite waard om je computer weer op te starten en het nog een keer te proberen! De mix is namelijk erg soepel!!! |
Die mix is inderdaad de moeite waard.. ik heb 'm al als mp3.
staat op deze site ;)
http://djmixes2k.tripod.com |
|
|
|
|