|
קורס חובשים
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
היום קיבלתי דחיה לגיוס, במקום ה24 למרץ אני יתגייס ב
7.4!
ולפי מה שהבנתי זה גיוס לקורס חובשים (קרבי) או קצין בחיל-קשר..
אני די מופתע (באופן חיובי!!) כי יש לי פרופיל 97!
כעקרון שמעתי רק דברים טובים על חובשים - יוצאים כל חמשוש..והקורס יהיה בצריפין שזה במרחק רבע שעה מהבית שלי..
ובכלל שמעתי שחובשים עושים בית זונות מהצבא.
בקיצור,מה אתם אומרים?? תגידו לי כל מה שאתם יודעים על זה
:D
אני האמת חושב להוריד פרופיל ל64 (על מיגרנות), אבל זה לא קל להוריד וגם יכול להיות שידחו לי עוד את הגיוס בגלל זה.... |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי חבר שיום רביעי מסיים את הקורס הזה...
הוא יוצא ימי שישי בדרך כלל ולא חמשושים...
בכל מקרה יש לך פה את מורן ודותן שהם היו בקורס חובשים אז בקטע הזה אני יפנה את הבמה להם... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
היום קיבלתי דחיה לגיוס, במקום ה24 למרץ אני יתגייס ב
7.4!
ולפי מה שהבנתי זה גיוס לקורס חובשים (קרבי) או קצין בחיל-קשר..
אני די מופתע (באופן חיובי!!) כי יש לי פרופיל 97!
כעקרון שמעתי רק דברים טובים על חובשים - יוצאים כל חמשוש..והקורס יהיה בצריפין שזה במרחק רבע שעה מהבית שלי..
ובכלל שמעתי שחובשים עושים בית זונות מהצבא.
בקיצור,מה אתם אומרים?? תגידו לי כל מה שאתם יודעים על זה
:D
אני האמת חושב להוריד פרופיל ל64 (על מיגרנות), אבל זה לא קל להוריד וגם יכול להיות שידחו לי עוד את הגיוס בגלל זה.... |
אחי אני מדריך חובשים קרביים בצבא ...
ואני יכול להגיד לך שזה הקורס הכי כיפי בצה"ל ...
חוץ מהמשמעת שם שיחסית היא מאוד גבוהה ומעצבנת זה בית זונות
רציני ...
רק המשמעת קצת הורסת ומדי פעם נותנים שבתות ושעות ביציאה ...
הרמה הפיזית של הקורס תלוייה בחבר'ה שייפלו איתך - אצלנו 80 אחוז
היו סיירות מדובדבן ומגלן וקרעו לנו את האמא שמה - תיזזו לנו את
האמא שמה ...
מצד שני אני יודע שיש קורסים שרובם ג'ובניקים או
חובשים פלוגתיים והם עושים בית זונות ...
רק לומדים ומדי פעם מתרגלים קצת ...
החבר'ה בדרך כלל אחלה הקורס ממש כיף , גם אתה רוכש מקצוע וגם
נהנה - גם התנאים פצצה - אחלה מגורים אחלה מקלחות
האוכל כבר הרבה יותר טוב שם מפעם אמרו לי ...
לפני שנה שהייתי בקורס האוכל היה מזוויע ...
היום כל הבה"ד אמר לי שיש שיפור והאוכל דווקא סבבה
...
יש המון צחוקים בקורס - שמירות , מדריכים וכל החרא הזה
ובנוסף יש דיי הרבה בנות בבה"ד וחבל לך על הזמן
בקטע הזה - יש גם כוסיות בדרך כלל !
אם אתה רוצה לצאת להדרכה אחרי זה - תגיד לי את זה
אני יכול לסדר לך בקלות וכבר סידרתי ככה חבר שלי שהיה בקורס
ועכשיו הוא בקורס מפקדים ...
לגבי מה ששמעת עם החמשושים קבועים זה בולשיט...
לי בכל הקורס לא היה חמשוש אחד אחי !
ולא רק זה גם סגרתי שבתות כמו מאנייק !
היינו הקורס הכי מפורסם בבה"ד ועד היום יש עלינו סיפורים
למה אנחנו הקורס היחידי שסגר 21 בבה"ד 10 בגלל
המצב שהיה בשטחים והיו צריכים כוננות חובשים מוכפלת ...
איזה זיין זה היה אלוהים ...
סגרנו פסח ויום העצמאות ושבתות והיה זיין רציני ...
קיצר - תקרא את הט'רד שדותן רשם פה לפני
דיי הרבה זמן על הקורס
שם דיברנו והסברנו את זה ממש טוב - תוכל להבין שם
הכל ...
אם יש לך שאלות - אתה יכול להרים טלפון אחי |
|
|
| Trance man |
יאללה מורן ודותן תתחילו לשפוך ידע עלי..
:cool: :p |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
יאללה מורן ודותן תתחילו לשפוך ידע עלי..
:cool: :p |
מה עוד אתה רוצה לדעת תשאל ...
חברים שלי שהיו איתי בקורס מפקדים יהיו
המפקדים שלך ...
:)
חחחחחחחח
קיצר שאל אחי ונענה בכייף
אמרתי לך - תחפש את הט'רד של דותן שהוא
כתב קצת לפני שהוא התחיל את הקורס ...
יענה לך על הרבה שאלות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יש המון צחוקים בקורס - שמירות , מדריכים וכל החרא הזה
ובנוסף יש דיי הרבה בנות בבה"ד וחבל לך על הזמן
בקטע הזה - יש גם כוסיות בדרך כלל !
|
חבר שלי סיפר לי כמה בנות יש שם
חבל על הזמן!!!!!
הוא עושה לי אחד הלך אפילו למגורים של הבנות וזיין שם...
אבל הכי נפוץ להזדיין בשיחים שם לפי מה שהבנתי :)
רוכשים עוד כישורים ככה לא? ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי סיפר לי כמה בנות יש שם
חבל על הזמן!!!!!
הוא עושה לי אחד הלך אפילו למגורים של הבנות וזיין שם...
אבל הכי נפוץ להזדיין בשיחים שם לפי מה שהבנתי :)
רוכשים עוד כישורים ככה לא? ;) |
בשיחים הכי מגעיל אחי ...
גם ההם נמוכים לאללה וצריך אקרובטיקה...
וגם לא נוח ודוקר
וגם רוב השיחים מלאים במחטים ודם אז בכלל זה לא הגיוני ...
הכי טוב מנסיון לקחת קורסיסטית לקומה באחת המגורים של קורס
שסיים כבר - תמיד יש קומה או שתיים ריקות ותמיד יש
איזה חדר או שתיים שלא נעלו אותם והם ריקים
לוקחים מזרן - יש כבר מיטה והכל פצצה ...
:)
ראסמי איזה געגועים ... |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כל מה שרשמת :)
|
חחחח שלחתי את הפוסט ההוא ("תשפכו ידע) בדיוק כשאתה שלחת את מה שרשמת...כאילו לפני שראיתי את הפוסט הארוך שרשמת.
אז תשמע אני יתגייס עם אנשים שמתגייסים לחיל קשר (מי יודע אולי גם אני יתגייס לשם בסוף) אז אני לא יעשה את הקורס עם חי"רניקים כמו שאמרת..
או שזה לא קשור?
ממ בקיצור השאלה העקרית שמעניינת אותי היא:
מה תכלס אני יעשה בשירות הסדיר שלי? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
ממ בקיצור השאלה העקרית שמעניינת אותי היא:
מה תכלס אני יעשה בשירות הסדיר שלי? |
שמע זה מאוד תלוי למרות שלא יודעים מזה
אנשים יש לחובשים תפקידים מענינים גם
...
שמע לא נעים לי מדותן אז דותן אם אתה רואה את זה תעצום עיניים ...
קיצר אחי - אתה צריך להתפלל ולהתעקש על זה שלא יתקעו
אותך במרפאה כמו שתקעו את דותן ! זה חרא אחושרמוטה ...
כל היום אתה חובש מרפאה ולא עושה כלום חוץ מלמדוד חום לאנשים
ולחטט להם בפיטריות שיש להם ברגליים ולהביא להם
זריקות בתחת מדי פעם ...
אחי חרא תפקיד !
אני מודה לאלוהים שלא הייתי חובש מרפאה בחיים ...
בנוסף הם גם עושים שבתות ותורנויות וכל החרא הזה ...
לך להדרכה אחי !
אתה תראה שתגיע לבה"ד 10 יש כל מיני ענפים שאפשר
להדריך בהם - ענף חובשים ענף מפקדים וכו' ... ממש נחמד
אבל צריך קצת כישרון כדי לעבור את המבחנים ואמרתי לך
אני יוכל לעזור לך בקטע הזה ...
בנוסף תמיד תנסה להיות חובש מוצנח,חובש מוטס שזה אחלה ...
אני קיבלתי צ'ופר ואני יוצא לקורס חובשים מוטסים עוד חודשיים
:)
אתה יכול גם לבוא להיות מדריך בחולייה אצלנו
אחלה תפקיד - יהיה לך אישור על מדי ב' אתה תאמן ותריץ
קרביים , גם יהיה לך סיפוק מהעבודה וגם תפקיד מעניין ...
בלי תורנויות ובלי שבתות ... מפקד נטו ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כל היום אתה חובש מרפאה ולא עושה כלום חוץ מלמדוד חום לאנשים
ולחטט להם בפיטריות שיש להם ברגליים ולהביא להם
זריקות בתחת מדי פעם ...
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי בקטע הזה...
ודותן עוד מרוצה מכל הקטע... מוזר |
|
|
| DjNumShum |
אני לא חובש אבל רק עצה אחת יש לי בשבילך והיא לא משנה מה תנסה להשיג תגוב עם היציאות הכי טובות
זה הכי חשוב
אני גם בשלבים עכשיו
נמאס לטחון |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר אחי - אתה צריך להתפלל ולהתעקש על זה שלא יתקעו
אותך במרפאה כמו שתקעו את דותן ! זה חרא אחושרמוטה ...
|
דווקא...שמעתי שהתפקיד הזה הוא סבבה. כאילו סתם לא עושים כלום רוב היום..
באמת אבל היציאות לא טובות כי צריך להיות צמוד לפלוגה שבה אתה חובש..
אני לא נראה לי מתאים להיות מפקד..
לא יודע אולי אני ינסה להוריד פרופיל ל64 בכל זאת......
ואז לא יהיו לי דאגות.......... |
|
|
|
|