|
Gouden kabouter Awards 2003
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Jaja ze zijn erweer jullie kunnen stemmen op:
http://www.djfanclub.nl/
ën dan het plaatje rechtsboven aanklikken :) |
|
|
| arj1o1 |
| vond het intro filpmje wel erg lang duren |
|
|
| magrec |
die 3 minuten op je hele leven??
Nederland-zeikland |
|
|
| MaGiK54 |
| Whoaaaaaaaaaaa, hij is weer grappig. Meest lekker ding: Boozy Woozy :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| Waarom staat Tooske er nie bij? |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by magrec
die 3 minuten op je hele leven??
Nederland-zeikland |
of gewoon arj1o1:zeikerd:toothless |
|
|
| New Wave |
Ik heb ook mijn best gedaan :p
Cari lekebusch gaat er 100% 1 winnen!!! :p |
|
|
| robin |
intro was lol.. maar zo lang toch niet..
daarna kwam t gezeik.. kon dat klote lettertype niet lezen, had geen flauw id waar t over ging of over wie t ging..
aargg
robin |
|
|
|
|