return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Idan Raichel - Boei (Shahar 2003 Version) (Beta)
View this Thread in Original format
Shahar
אממ משהו חמוד שאני עובד עליו איזה שבוע וחצי..
זה רק בשלבי בניה ואני צריך את התגובות
אני אשמח לשמוע כל תגובה טובה\רעה

Idan Raichel - Boei (Shahar 2003 Version)
DjChook
מוריד
Sniper
אם זה מה ששלחת לי אתמול אז קיבלת תדעה שלי:]
Flotser
יוווווווו
כבר פעמיים שנאי כותב את ההודעה, ואז בטעות איך שהוא מגיע עם העכבר ל
X
של החלון וסוגר אותו...

טוב נקווה הפעם לטוב..


אז בקיצור,
זה נחמד, אבל יש עוד הרבה עבודה..

ההתחלה ריקה.. עם תוסף איזה סטרינגים או
pad
כלשהו זה יכול מאוד להוסיף

0:29
ואחורי זה
נשמע טוב

1:06...
הכניסה הזאת מוזרה ...

1:34
.....
הסנרים האלה הורסים...

1:46
זה כניסה שוב קצת מוזרה של המנגינה,
אבל אחורי זה דווקא בסדר...

זיו ,
יש עוד הרבה לעבוד לדעתי
בהצלחה
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
אם זה מה ששלחת לי אתמול אז קיבלת תדעה שלי:]

זה לא :))
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
יוווווווו
כבר פעמיים שנאי כותב את ההודעה, ואז בטעות איך שהוא מגיע עם העכבר ל
X
של החלון וסוגר אותו...

טוב נקווה הפעם לטוב..


אז בקיצור,
זה נחמד, אבל יש עוד הרבה עבודה..

ההתחלה ריקה.. עם תוסף איזה סטרינגים או
pad
כלשהו זה יכול מאוד להוסיף

0:29
ואחורי זה
נשמע טוב

1:06...
הכניסה הזאת מוזרה ...

1:34
.....
הסנרים האלה הורסים...

1:46
זה כניסה שוב קצת מוזרה של המנגינה,
אבל אחורי זה דווקא בסדר...

זיו ,
יש עוד הרבה לעבוד לדעתי
בהצלחה


תודה גם לך גברבר
מודה לך על ההשקעה:)
Sniper
סבבה שחרון
אני יוריד עוד מעט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement