|
Idan Raichel - Boei (Shahar 2003 Version) (Beta)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| אם זה מה ששלחת לי אתמול אז קיבלת תדעה שלי:] |
|
|
| Flotser |
יוווווווו
כבר פעמיים שנאי כותב את ההודעה, ואז בטעות איך שהוא מגיע עם העכבר ל
X
של החלון וסוגר אותו...
טוב נקווה הפעם לטוב..
אז בקיצור,
זה נחמד, אבל יש עוד הרבה עבודה..
ההתחלה ריקה.. עם תוסף איזה סטרינגים או
pad
כלשהו זה יכול מאוד להוסיף
0:29
ואחורי זה
נשמע טוב
1:06...
הכניסה הזאת מוזרה ...
1:34
.....
הסנרים האלה הורסים...
1:46
זה כניסה שוב קצת מוזרה של המנגינה,
אבל אחורי זה דווקא בסדר...
זיו ,
יש עוד הרבה לעבוד לדעתי
בהצלחה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
אם זה מה ששלחת לי אתמול אז קיבלת תדעה שלי:] |
זה לא :)) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
יוווווווו
כבר פעמיים שנאי כותב את ההודעה, ואז בטעות איך שהוא מגיע עם העכבר ל
X
של החלון וסוגר אותו...
טוב נקווה הפעם לטוב..
אז בקיצור,
זה נחמד, אבל יש עוד הרבה עבודה..
ההתחלה ריקה.. עם תוסף איזה סטרינגים או
pad
כלשהו זה יכול מאוד להוסיף
0:29
ואחורי זה
נשמע טוב
1:06...
הכניסה הזאת מוזרה ...
1:34
.....
הסנרים האלה הורסים...
1:46
זה כניסה שוב קצת מוזרה של המנגינה,
אבל אחורי זה דווקא בסדר...
זיו ,
יש עוד הרבה לעבוד לדעתי
בהצלחה |
תודה גם לך גברבר
מודה לך על ההשקעה:) |
|
|
| Sniper |
סבבה שחרון
אני יוריד עוד מעט |
|
|
|
|