|
בקשר לארמין..
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| אתמול הייתי אצל חבר לפני שהלכנו למסיבה ושמענו רדיו ירושלים...קיצר הם אמרו שם שבראשון לאפריל ארמין ואן ביורן מהולנד..דיג'יי מספר חמש בעולם בלה בלה מגיע לארץ לחוות היען... |
|
|
| MoSH_MaN |
נייס
אם לא הבנת עד עכשיו זה זיון שכל
:p |
|
|
| Rising |
| לא בטוח שזה התאריך כי היה רעש אבל בכל מקרה הוא מגיע בחודשים הקרובים ליען. |
|
|
| luckystrike |
WOOOOOOOT !!!!
ענננננק
חבר'ה פגישה המונית אל תשכחו 1 |
|
|
| DjChook |
| אחד באפריל אחד באפיל |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחד באפריל אחד באפיל |
חח גם אני חשבתי על זה שרשמתי..
אבל זה לא התאריך המדויק נראה לי |
|
|
| DjChook |
| אני יודע זה סתם היה בצחוק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
אתמול הייתי אצל חבר לפני שהלכנו למסיבה ושמענו רדיו ירושלים...קיצר הם אמרו שם שבראשון לאפריל ארמין ואן ביורן מהולנד..דיג'יי מספר חמש בעולם בלה בלה מגיע לארץ לחוות היען... |
לא לא לא לא לא לא!!!!!!!!!!!!!
למה דווקא לאילת!??!?!?!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!
קיביניפאקינגאמו!!!!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחד באפריל אחד באפיל |
חחחחחחחחחח
נקווה שיהיה איזה יום חופש או משו
נצטרך לארגן נסיעה |
|
|
| Trance man |
דיי!!!
זאת תהיה מסיבת הגיוס שלי!
חחחחחח
יש מצב שאני שם!
:D |
|
|
| oDrori |
| לא, לא, לא לאללאלאלאלא!!!!! אני טס לפאקינג פולין באחד באפריל! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
לא, לא, לא לאללאלאלאלא!!!!! אני טס לפאקינג פולין באחד באפריל! |
ויעבדו עליכם בקשר לכל מה שקרה?!
אין בושה לאנשים!! |
|
|
|
|