return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בקשר לארמין..
View this Thread in Original format
Rising
אתמול הייתי אצל חבר לפני שהלכנו למסיבה ושמענו רדיו ירושלים...קיצר הם אמרו שם שבראשון לאפריל ארמין ואן ביורן מהולנד..דיג'יי מספר חמש בעולם בלה בלה מגיע לארץ לחוות היען...
MoSH_MaN
נייס

אם לא הבנת עד עכשיו זה זיון שכל
:p
Rising
לא בטוח שזה התאריך כי היה רעש אבל בכל מקרה הוא מגיע בחודשים הקרובים ליען.
luckystrike
WOOOOOOOT !!!!
ענננננק

חבר'ה פגישה המונית אל תשכחו 1
DjChook
אחד באפריל אחד באפיל
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
אחד באפריל אחד באפיל


חח גם אני חשבתי על זה שרשמתי..
אבל זה לא התאריך המדויק נראה לי
DjChook
אני יודע זה סתם היה בצחוק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
אתמול הייתי אצל חבר לפני שהלכנו למסיבה ושמענו רדיו ירושלים...קיצר הם אמרו שם שבראשון לאפריל ארמין ואן ביורן מהולנד..דיג'יי מספר חמש בעולם בלה בלה מגיע לארץ לחוות היען...


לא לא לא לא לא לא!!!!!!!!!!!!!
למה דווקא לאילת!??!?!?!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!
קיביניפאקינגאמו!!!!!
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
אחד באפריל אחד באפיל


חחחחחחחחחח
נקווה שיהיה איזה יום חופש או משו
נצטרך לארגן נסיעה
Trance man
דיי!!!
זאת תהיה מסיבת הגיוס שלי!
חחחחחח

יש מצב שאני שם!
:D

oDrori
לא, לא, לא לאללאלאלאלא!!!!! אני טס לפאקינג פולין באחד באפריל!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
לא, לא, לא לאללאלאלאלא!!!!! אני טס לפאקינג פולין באחד באפריל!


ויעבדו עליכם בקשר לכל מה שקרה?!
אין בושה לאנשים!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement