return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Hebben Aliëns de Columbia neergeschoten? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jappio
Lol.. lijkt me onzin van de bovenste plank dit.. zie je die mannetjes al zweven met hun ultra-gevaarlijke laserstralen

whehehhehe

HUMOR
robin
wat zouden die "aliens" vinden van trance??:D:D:D:D:conf:
DJ_Siesta
alst waar is, zou et wel lache zijn :D
Stivvekk
Als je weet hoe ingewikkeld het is om een projectiel de ruimte in te schieten en na een (kort) verblijf in de ruimte weer terug op aarde te laten keren en dat allemaal met mensen aan boord zou je weten dat er zo verschikkelijk veel andere zaken deze tragedie kunnen hebben veroorzaakt, dat de optie 'aliën-attack' voor de wat simpelere zielen de meest waarschijnlijke is.

Deze explosie is t.o.v. de eerdere ongelukken in de (bemande) ruimtevaart eerder gemiddeld te noemen (wat natuurlijk niet hetzelfde betekend over de gevolgen in de vorm van het verlies van mensenlevens, niet alleen de bemanning die direct is omgekomen, maar ook de mensen die zouden kunnnen worden gered van ziektes e.d. waar onderzoek naar wordt gedaan buiten het gravitatieverld van de aarde).

Ik hoop dat dit ongeluk zal leiden tot een groter budget voor de ruimtevaart zodat er meer tijd is (want dat tijd geld is geldt zeer zeker voor de ruimtevaart) voor lanceringen en de voorbereiding op eventuele noodsituaties. Ik geloof dat Bush al zo'n 30 miljard dollar extra beschikbaar heeft gemaakt voor het budget van de NASA, wat met deze economische tegenwind erg goed is.
MaGiK54
Osama of Saddam hebben buitenaardse bountyhunters ingehuurd om de Space Shuttle neer te schieten.

Bull dus allemaal :D
Stivvekk
Of één van de bemanningsleden wilde net een banaan grijpen (ik zeg niet welke) en stootte met zijn hoofd tegen het 'self-destruct' knopje (als we dan toch alle mogenlijkheden afgaan)

Valhalla
Lassie de ruimtehond was te laat om de stuurloos geworden shuttle te redden.
mansie
Weet wel dat ze de neus van de Space Shuttle hebben gevonden...


Micheal Jackson heeft er al 10 miljoen voor geboden!

:haha:
mansie
Oh, ja... Waar staat NASA voor?


Need Another Seven Astranouts!
eieregooie
Whahaha! Wat een onzin joh :toothless

TranceFool
quote:
Originally posted by mansie
Oh, ja... Waar staat NASA voor?


Need Another Seven Astranouts!

die eerste grap vond ik wel leuk, maar hier kan ik niet echt om lachen
robin
die 7 astronauten wisten zelf heel goed welk risico ze namen.. simpele som 2% kans dat t mis gaat, als t ze dat waard is moeten zij dat weten,lullig voor ze maar das gewoon pech gehad... t was hun eigen keuze om dat risico te nemen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement