return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Mystery Land verhuist
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Het grote dancefeest Mystery Land zal dit jaar vrijwel zeker in de Haarlemmermeer worden gehouden. Het dansfestijn heeft de afgelopen jaren een zwervend bestaan geleid. Zo werden de laatste afleveringen in de Flevopolder en in het Amsterdams havengebied bij Ruigoord gehouden. In Amsterdam besloeg het festivalterrein vorig jaar bij de tiende editie zo'n 20 voetbalvelden.

Mystery Land is 's lands oudste en een van de grootste (40.000 bezoekers) dancefeesten. Het wordt altijd in augustus georganiseerd door ID&T, dat ook Sensation, Innercity, Shockers en Trance Energy organiseert.

De organisatie van Mystery Land erkent dat het met de gemeente Haarlemmermeer in vergaande onderhandeling is over een meerjarig contract. Een woordvoerder van het muziekfeest zegt dat het voormalige Floriadeterrein bovenaan de lijst staat. Het gemeentebestuur van Haarlemmermeer moet nog een besluit nemen over het verzoek van ID&T.

bron: fok.nl
tijs08
nou ik ben benieuwd.. dat terrein van Floriade is in ieder geval een stuk minder kaal dan RUIGoord :D
Blik
bij massive in de achtertuin :)
Rinus
Beter houden ze het ook gelijk gewoon weer snachts, veel beter
total woot
beter doen ze dan gelijk 3 dagen achter elkaar :p

Grtz
WooT
basd
Nou ja vorige keer heb ik tien dagen over dat terrein gelopen (werk), weer eens een keer wat anders is dan ook wel leuk natuurlijk, weer lekker geld verdienen daar als het even kan..
Cosmic Guy
Das lekker vlakbij :D Kank zelfs fietsen
ScuL
het boeit me niet waar het is zolang het maar een goeie locatie is! :D

mysteryland 2002 was voor mij echt vetste feest van 2002 ... heb ook hoge verwachtingen van 2003 dus! :D
DJ_Massive
jaaaaaaaaaa hier in de achtertuin idd

dat wordt dus ook Mysteryland voor massive dit jaar, 10 minuutjes fietsen naar dat terrein:tongue2

super !:thepirate
Teal'k
Hmmm, weet ik al meteen waar iedereen blijft crashen! Massive here i come! :haha: :haha: :D :D

TranceHydra
Hmm, ik hoop dat de gemeente Hoofddorp ook gewoon toestaat dat het 's nachts mag worden gehouden in plaats van overdag (of 's nachts en overdag net als Mysteryland 2001, da's nog veel beter).

Weet iemand eigenlijk waarom het Six Flags terrein is afgedaan als lokatie destijds?
RnakR
somebody can traduce that for me plz ??? what's about mysteryland ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement