|
fanatic
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
aaaa, ja satt å "strolla" forumet å såg en person som var inloggad som hade exakt samma namn som en artist som ja nyligen hört en låt utav... som e skiiiiiitaabra :) helt ny låt me.. å så tänkte ja...
"Aha... den killen gillar me den låten... ja tar väl å skriver... typ...att just den låten e bra.. hehe" (i ett pm)
I nästa sekund.. fick ja tebaka.. "Thanks for the comments on my track och lite releaseinfo :) hahahhaha"
COOOOOOLT säger ja bara... vilka mer finns d? ja vet ett par typ.. att det e nån känd som brukar titta in i Ta_sweden... Plastic nåt.. hmm, han från tyskland fast som eg. e från grekland.. va ere han heter nu? Plastic angel kanske? :) aaaa & att dumonde har skrivit har ja sett me :) tuffft :D:crazy::crazy: |
|
|
| mindshooter |
Airbase, Plastic Angel, Parker ;), armin har vart här vet jag, dito oxå...
vem var det här då Glorie?
Är du säker på att det var Dumonde då? För det finns typ 10 medlemmar med ungefär det namnet..... |
|
|
| sipowitz |
Vilken tur att du inte flamade honom :-)
Då kanske han hade lagt in sång i nästa låt för att ge igen typ: (sjungs högt med ligaya i bakgrunden): "ooh welll glloorrie doooeesn''t likke myy sooonnggss, buut ii doon't carrrere".
ARghh vilket år 2003 kommer bli :-)
Te 2003
Johan Gielen + Tiesto Vega
Tiesto + Gielen Stockholm
Jönköping
´OO flemming Stockholm
Sensation 2003
Muummmmmmmmms och då har man ju inte ens räknat med gorgeous alla feta fester hoho |
|
|
| Glorie |
Dj Irish e me här :) weeeee :p
hmm...ne asså.. den dumondesnubben hette inte Dumonde eller nåt tror ja i namnet, kommer inte ihåg ju :) men d kommenterade nåt om sin egen låt som nån startat topic om :)
Det var Sirocco juuue ;)
sipo...flama? :) öööh? va betyder d? :) sensation säger du? soft killen :p |
|
|
| x-dream |
| En av Dumonde snubbarna är signad här kommer dock inte ihåg vem av dom det är... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Är du säker på att det var Dumonde då? För det finns typ 10 medlemmar med ungefär det namnet..... |
dom heter ingenting med dumonde kan jag säga direkt :)
dom har postat en del i produktionsforumet av å till så visst hänger dom på TA...
sen fanns gielen här också men han försvann sen tydligen, va nån som flameade honom |
|
|
| AC. |
| har notera plastic angel dumonde och picottos PR-angent |
|
|
| Glorie |
ja vet att ferry corsten kontaktade en polare till mig på chatten :)
båda snubbarna hade tydligen mötts på en fest i somras.. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
...flama? :) öööh? va betyder d? :) | ¨
att kasta fula ord på någon :) |
|
|
| dbl |
DJ Natron har varit här också.
sen så e det ju några här som börjar bli signade... robstar har vi ju här... lightworks och sen tror jag gil schwarts eller va han heter håller på nu också... endre kommer nog också snart :)
fan vad bra vi e här igentligen :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
DJ Natron har varit här också.
sen så e det ju några här som börjar bli signade... robstar har vi ju här... lightworks och sen tror jag gil schwarts eller va han heter håller på nu också... endre kommer nog också snart :)
fan vad bra vi e här igentligen :D |
för att inte nämna Dave C eller va han nu heter å hans polare :) |
|
|
|
|