|
!_impulz Outdoor_!
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Impulz : Line-up
Impulz Outdoor:
- zaterdag 30 juni 2001
- E3Strand, Eersel
- van 20:00 tot 07:00
- prijs; Vv: 75,--
Dit heeft geen verdere introductie nodig; daar gaattie:
Ton TB
Eric de Man
Dimitri
Remy
Michel de Hey
Steve Mason
Laidback Luke
Sven Väth
Tom Harding
JP
Shinedoe
Trevor
Rockcliffe
Thomas Krome
Oliver Ho
Dave Clarke
Samuel L Session
Billy Nasty
Steve Rachmad
Balearic Bart
Dwin
Marnix
Roog & Rose
Francesco Farfa
Erick-E
Quinten & Jesse K
Jefferson
Aquatique
Deepspace
LQD
Esther
Jay Jay
EX Rollers
Andy Haze
Mickey Finn
Micha & Baba
Aphrodite
Cross
Emjay
Lucien Foort
Rank One
Armin van Buuren
Fly
Montana
Gomez
G-Double-E
Alex RD
Timst'r
Mr. Jones
Hermit
Dominic
Spreadlove
Lawrence Bagnall
Of kijk hier ff...
http://www.clubcharts.nl/features?id=70 |
|
|
| Akira |
| heb de line up al gezien...erg lekker namen...maar ja ik heb nu eigenlijk eventjes geen trek meer in die grote feesten |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Akira
heb de line up al gezien...erg lekker namen...maar ja ik heb nu eigenlijk eventjes geen trek meer in die grote feesten |
Helemaal mee eens, HMH Rulezzzz Bigtime |
|
|
| Akira |
zeker weten HMH schijnt master te zijn en ook niet eens zoveel mensen zodat je een beetje normaal kunt rond lopen en dat je elkaar weer tegenkomt.kleine 6000 man is relaxt...
Niet zoals die grote raves waar je tussen 20.000 man iemand moet gaan zoeken wat meestal weer zwaar onmogelijk is :( |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Akira
zeker weten HMH schijnt master te zijn en ook niet eens zoveel mensen zodat je een beetje normaal kunt rond lopen en dat je elkaar weer tegenkomt.kleine 6000 man is relaxt...
Niet zoals die grote raves waar je tussen 20.000 man iemand moet gaan zoeken wat meestal weer zwaar onmogelijk is :( |
Ik kan er helaas niet helemaal goed een oordeel over vellen, want ik kan niemand meekrijgen naar de HMH. Ik snap het niet hoor. Is g*dver 10 minuten lopen naar het station.
Mijn tijd komt nog wel dat ik naar de HMH kan. Kan bijna niet wachten.
Greetz |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik kan er helaas niet helemaal goed een oordeel over vellen, want ik kan niemand meekrijgen naar de HMH. Ik snap het niet hoor. Is g*dver 10 minuten lopen naar het station.
Mijn tijd komt nog wel dat ik naar de HMH kan. Kan bijna niet wachten.
Greetz |
Ga met een van ons mee!! Ik kom ook helemaal uit Enschede zetten...Als je wappie bent zou je net zo goed alleen kunnen gaan. Je lult toch met iedereen... |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ga met een van ons mee!! Ik kom ook helemaal uit Enschede zetten...Als je wappie bent zou je net zo goed alleen kunnen gaan. Je lult toch met iedereen... |
Ik zal er eens over nadenken, klinkt wel verleidelijk. En wappie van de pillen ben ik niet (meer). Een paar biertjes om los te komen. (kwa lullen dan) en daarna lekker aan de energydrink.
Greetz |
|
|
|
|