|
אולסאטר!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by guetag
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
הייתי נותן בה!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
ג'רמין אוניל הקצין הזה
אם הוא לא היה עושה את השטות הזאת בסוף איברסון
MVP
איזה מלך ..סוף סוף חזר לימים הטובים
:)
And By The Way....היא חולת נפש
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
מה נסגר איתך? לא היה פאול
ואייברסון לא היה זוכה ב
MVP
אלא ג'ורדן שגם שבר שיא של הכי הרבה נקודות וגם שם סל ניצחון
אייברסון הזה..הולך עם הראש בקיר או זורק או מוסר מסירה של אוטיסט אחורה שאיכשהו מגיעה |
|
|
| MoSH_MaN |
טובבבבבבבבבבבב גילי אני לא יכול לשמוע אותך כבר
זה משחק אולסטאר
ג'ורדן עשה סל שהיה אמור להיות סל נצחון
ואייברסון בסדר אז הוא עשה נלא נקודות
יופי משחק אולסטאר
כרגיל הוא הולך לבד |
|
|
| MoSH_MaN |
הוא הולך מלא לבד אבל מוסר כמו שכל אחד באולסטר מוסר
והוא לא היה שחקן המשחק די כבר
תראה לגרנט הגיע ,איזה תותח הוא.........
אבל הסל של 'ורדן זה מה ששינה את המשחק
והוא היה לוקח על זה
mvp
אבל על מה אנחנו מתווכחים
הם הפסידו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואייברסון בסדר אז הוא עשה נלא נקודות
יופי משחק אולסטאר
כרגיל הוא הולך לבד |
כל הפואנטה במשחק אולסטאר זה לתת שואו לקהל!!!
וזה שהוא הולך לבד ועושה דברים יפים זה השואו
אין הגנות שם מי יודע מה וזה למה התוצאה תמיד גבוהה כל כך
ושחקן מקבוצה מפסידה לא יהיה אמ וי פי...
ובדרך כלל כמו שגילי אמר זה השחקן שקלע הכי הרבה נקודות\עשה מפנה משמעותי במשחק
עכשיו לא ראיתי אבל מה זה משנה?!?!?!
לא אייברסון ולא ג'ורדן לקחו אמ וי פי אז חלאס |
|
|
| NaOren |
אוווווווי איזה משחק!!!
ג'ורדן הזה פשוט תותח!!!!
אני כ"כ אוהב אותו!!!
ואייברסון ראסמי שחקן תותח
אבל כמו שאמרו שחקן שהפסיד לא יקבל את תואר ה - MVP
למרות שלא היה מזיק אם ג'ורדן היה מקבל אותו.... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by NaOren
אוווווווי איזה משחק!!!
ג'ורדן הזה פשוט תותח!!!!
אני כ"כ אוהב אותו!!!
ואייברסון ראסמי שחקן תותח
אבל כמו שאמרו שחקן שהפסיד לא יקבל את תואר ה - MVP
למרות שלא היה מזיק אם ג'ורדן היה מקבל אותו.... |
נכוןןן אבל לדעתי ניגמר עידן מייקל ג'ורדן ומתחיל עכשיו עידן קובי בריינט אין מה לעשות הוא יחליף אותווו זה כול כך ברור
אבל היה אחלה של משחק מהלכים מעולים וכולם שיחקו טוב פשוט היה תענוג לראות את המשחקקק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
הייתי נותן בה!!! |
אני מקווה שאתה יודע שזאת מריה קארי... :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מקווה שאתה יודע שזאת מריה קארי... :) |
באמת ?
ואללה היא לא כל כך דומה לה בתמונה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באמת ?
ואללה היא לא כל כך דומה לה בתמונה |
דומה דומה
פשוט תסתכל מקרוב... |
|
|
| MoSH_MaN |
יוווו לא אמרתי שיתנו לשחקן מספיד
MVP
אמרתי שבזכות המשחק הטוב והסל ניצחון הוא היה זוכה
ואייברסון נתן שואו
אבל הוא לא היה המפנה..... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דומה דומה
פשוט תסתכל מקרוב... |
אתה סגור על זה שזאת היא ? |
|
|
|
|