return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אולסאטר!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by guetag
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


הייתי נותן בה!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by guetag
ג'רמין אוניל הקצין הזה
אם הוא לא היה עושה את השטות הזאת בסוף איברסון
MVP
איזה מלך ..סוף סוף חזר לימים הטובים
:)


And By The Way....היא חולת נפש
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:



מה נסגר איתך? לא היה פאול
ואייברסון לא היה זוכה ב
MVP
אלא ג'ורדן שגם שבר שיא של הכי הרבה נקודות וגם שם סל ניצחון

אייברסון הזה..הולך עם הראש בקיר או זורק או מוסר מסירה של אוטיסט אחורה שאיכשהו מגיעה
MoSH_MaN
טובבבבבבבבבבבב גילי אני לא יכול לשמוע אותך כבר

זה משחק אולסטאר

ג'ורדן עשה סל שהיה אמור להיות סל נצחון

ואייברסון בסדר אז הוא עשה נלא נקודות
יופי משחק אולסטאר
כרגיל הוא הולך לבד
MoSH_MaN
הוא הולך מלא לבד אבל מוסר כמו שכל אחד באולסטר מוסר
והוא לא היה שחקן המשחק די כבר

תראה לגרנט הגיע ,איזה תותח הוא.........

אבל הסל של 'ורדן זה מה ששינה את המשחק
והוא היה לוקח על זה
mvp
אבל על מה אנחנו מתווכחים
הם הפסידו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואייברסון בסדר אז הוא עשה נלא נקודות
יופי משחק אולסטאר
כרגיל הוא הולך לבד


כל הפואנטה במשחק אולסטאר זה לתת שואו לקהל!!!
וזה שהוא הולך לבד ועושה דברים יפים זה השואו
אין הגנות שם מי יודע מה וזה למה התוצאה תמיד גבוהה כל כך
ושחקן מקבוצה מפסידה לא יהיה אמ וי פי...
ובדרך כלל כמו שגילי אמר זה השחקן שקלע הכי הרבה נקודות\עשה מפנה משמעותי במשחק

עכשיו לא ראיתי אבל מה זה משנה?!?!?!
לא אייברסון ולא ג'ורדן לקחו אמ וי פי אז חלאס
NaOren
אוווווווי איזה משחק!!!

ג'ורדן הזה פשוט תותח!!!!

אני כ"כ אוהב אותו!!!

ואייברסון ראסמי שחקן תותח
אבל כמו שאמרו שחקן שהפסיד לא יקבל את תואר ה - MVP

למרות שלא היה מזיק אם ג'ורדן היה מקבל אותו....
itamarsan
quote:
Originally posted by NaOren
אוווווווי איזה משחק!!!

ג'ורדן הזה פשוט תותח!!!!

אני כ"כ אוהב אותו!!!

ואייברסון ראסמי שחקן תותח
אבל כמו שאמרו שחקן שהפסיד לא יקבל את תואר ה - MVP

למרות שלא היה מזיק אם ג'ורדן היה מקבל אותו....

נכוןןן אבל לדעתי ניגמר עידן מייקל ג'ורדן ומתחיל עכשיו עידן קובי בריינט אין מה לעשות הוא יחליף אותווו זה כול כך ברור
אבל היה אחלה של משחק מהלכים מעולים וכולם שיחקו טוב פשוט היה תענוג לראות את המשחקקק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
הייתי נותן בה!!!


אני מקווה שאתה יודע שזאת מריה קארי... :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מקווה שאתה יודע שזאת מריה קארי... :)

באמת ?

ואללה היא לא כל כך דומה לה בתמונה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
באמת ?

ואללה היא לא כל כך דומה לה בתמונה


דומה דומה
פשוט תסתכל מקרוב...

MoSH_MaN
יוווו לא אמרתי שיתנו לשחקן מספיד
MVP
אמרתי שבזכות המשחק הטוב והסל ניצחון הוא היה זוכה

ואייברסון נתן שואו
אבל הוא לא היה המפנה.....
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דומה דומה
פשוט תסתכל מקרוב...

אתה סגור על זה שזאת היא ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement