return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
tyskar eller aftonbladet som är stenkorkade?
View this Thread in Original format
reveal
http://www.aftonbladet.se/vss/matov...,261501,00.html
Vizay
:wtf: :wtf: :wtf:

tyskar e störda....aftonbladet e störda....men tyskarna e nog snäppet värre
Mystoz
urinsoppa *mums*:p
ShyTrance
fyfan va vidrigt :nervous:
ScuL
hehe
hmm..

Euskirchen e inte så långt.. typ 30 mil ..

kanske??

NEJ!!!!!!!!! :D
zamson
men vilken smörja aftonbladet skriver. vilken skämttidning.. om en ding ding värld hade funnits kvar idag hade aftonbladet förlorat halva deras läsarskara
robstar
quote:
– Vår omedelbara avsky vid tanken på denna sorts mat grundar sig bara på gamla tabuföreställningar.


Men my gawd!! :rolleyes:
Tabu? MMm...PRECIS! :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement