|
tyskar eller aftonbladet som är stenkorkade?
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
:wtf: :wtf: :wtf:
tyskar e störda....aftonbladet e störda....men tyskarna e nog snäppet värre |
|
|
| Mystoz |
| urinsoppa *mums*:p |
|
|
| ShyTrance |
| fyfan va vidrigt :nervous: |
|
|
| ScuL |
hehe
hmm..
Euskirchen e inte så långt.. typ 30 mil ..
kanske??
NEJ!!!!!!!!! :D |
|
|
| zamson |
| men vilken smörja aftonbladet skriver. vilken skämttidning.. om en ding ding värld hade funnits kvar idag hade aftonbladet förlorat halva deras läsarskara |
|
|
| robstar |
| quote: | | – Vår omedelbara avsky vid tanken på denna sorts mat grundar sig bara på gamla tabuföreställningar. |
Men my gawd!! :rolleyes:
Tabu? MMm...PRECIS! :rolleyes: |
|
|
|
|