return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
Want Tatu Album? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Trance man
quote:
Originally posted by luckystrike
אכן כוסית אבל יש משהוא עקום בפנים ...




אל תדבר עליה ככה!!!!!!! :)


quote:
Originally posted by luckystrike
סתכל על זאתי בתמונה האחת-עשרה !
השנייה מצד ימין ליד הבלונדה !

איזה מדההההייימממממהההה
אאאאהההההה


אחי זאת חמודה אבל אי אפשר להשוות למדהימה בתמונה הראשונה....
Sniper
/me DIE!@#@#$@#$%@

אני לא ישכח שפעם היה לי פוסטר גדווולל כזה של הדוגמניות של ריפ כמו שיש תתמונה שהם נשענות על הקיר ורואים רק תתחת קיצר משו ע-נ-ק!!!
itamarsan
quote:
Originally posted by Sniper
/me DIE!@#@#$@#$%@

אני לא ישכח שפעם היה לי פוסטר גדווולל כזה של הדוגמניות של ריפ כמו שיש תתמונה שהם נשענות על הקיר ורואים רק תתחת קיצר משו ע-נ-ק!!!

לי תאמת היה לי את הפוסטר המפורסם של הקבוצת כדרוגל האמריקאית של הבנות וכולם בעירום וואיי זה היה כזה מצחיק הפוסטר הזה
אחי הביא לי אותו אזזז שהוא עבד בקופרייטר
Flotser
quote:
Originally posted by DJentlman
סתם צחקתי (או שלא :whip: :whip: )

האמת מי שנכנס לטרד הזה יראה את הדבר היותר נחמד בימים אלו :


http://civis.wigner.bme.hu/030114reef


תהנו:haha: :D :D ;)



בלבולים, שיגועים!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

:wtf: :wtf:
Tarantula
אין מה להגיד כוסיות אחת אחת!@$$%:D
אבל אם כבר אז הן יפות יותר מאחורה... כי פנים יפות לא ראיתי לאףףף אחת... מצטערת:D
DjChook
הן לטיניות
בנים אוהבים את זה
לא בנות

וראיתי את זה מזמן מזמן ב
POWER POINT
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
אין מה להגיד כוסיות אחת אחת!@$$%:D
אבל אם כבר אז הן יפות יותר מאחורה... כי פנים יפות לא ראיתי לאףףף אחת... מצטערת:D

היי - קבלי את זאת שכתבתי עלייה היא יפה סוף הדרך
Shahar
טווווווב
יש להם קצת תקלות
"
The site is down for maintenance for a few minutes. We're sorry, but we're trying really hard to resolve the problems we're having with high load. Please bear with us.
"
elad11
בואנהההההה........הריף הזה זה משו טווווווווב..

------
ונחזור לנושא המקורי ( - טאטו למי ששכח...)....קיצווווור

?מישו פעם שמע את הגרסא ברוסית

חחחחחחחחחחח
בחיייייאת תשמעו
בפזמון הם אומרות:
"יש אסלה סתומה, יש אסלה סתומה.."

משו מצחיייייייק.....

:stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by elad11
?מישו פעם שמע את הגרסא ברוסית

חחחחחחחחחחח
בחיייייאת תשמעו
בפזמון הם אומרות:
"יש אסלה סתומה, יש אסלה סתומה.."

משו מצחיייייייק.....

:stongue: :stongue:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת אותי עכשיו!!!
זה אשכרה ככה...
יא סושלה סומה... יש אסלה סתומה


זה כמו בשיר
Cindy Laser - The Man I'd Die For
שהיא אומרת דה מן אייד דיי פור וזה נשמע כמו
אמנם אתה יכול
אתם חייבים לשמוע את זה!!!

elad11
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת אותי עכשיו!!!
זה אשכרה ככה...
יא סושלה סומה... יש אסלה סתומה


זה כמו בשיר
Cindy Laser - The Man I'd Die For
שהיא אומרת דה מן אייד דיי פור וזה נשמע כמו
אמנם אתה יכול
אתם חייבים לשמוע את זה!!!


חחחחחחחחחחחח
כשקראתי ת'הודעה שלך אמרתי
?!!?מה קשוווור

אבל וואלה צודק
חחחחחחח
:toothless

אלוהים יודע איך הגעת לזה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by elad11
חחחחחחחחחחחח
כשקראתי ת'הודעה שלך אמרתי
?!!?מה קשוווור

אבל וואלה צודק
חחחחחחח
:toothless

אלוהים יודע איך הגעת לזה...


לא אני...

שמענו את הטראק הזה באוטו של חבר שלי ופתאום חבר אחר שלי מתחיל לשיר אמנם אתה יכול, אמנם אתה יכול....
ואני נשפכתי שם!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement