|
Want Tatu Album? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אכן כוסית אבל יש משהוא עקום בפנים ... |
אל תדבר עליה ככה!!!!!!! :)
| quote: | Originally posted by luckystrike
סתכל על זאתי בתמונה האחת-עשרה !
השנייה מצד ימין ליד הבלונדה !
איזה מדההההייימממממהההה
אאאאהההההה |
אחי זאת חמודה אבל אי אפשר להשוות למדהימה בתמונה הראשונה.... |
|
|
| Sniper |
/me DIE!@#@#$@#$%@
אני לא ישכח שפעם היה לי פוסטר גדווולל כזה של הדוגמניות של ריפ כמו שיש תתמונה שהם נשענות על הקיר ורואים רק תתחת קיצר משו ע-נ-ק!!! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
/me DIE!@#@#$@#$%@
אני לא ישכח שפעם היה לי פוסטר גדווולל כזה של הדוגמניות של ריפ כמו שיש תתמונה שהם נשענות על הקיר ורואים רק תתחת קיצר משו ע-נ-ק!!! |
לי תאמת היה לי את הפוסטר המפורסם של הקבוצת כדרוגל האמריקאית של הבנות וכולם בעירום וואיי זה היה כזה מצחיק הפוסטר הזה
אחי הביא לי אותו אזזז שהוא עבד בקופרייטר |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJentlman
סתם צחקתי (או שלא :whip: :whip: )
האמת מי שנכנס לטרד הזה יראה את הדבר היותר נחמד בימים אלו :
http://civis.wigner.bme.hu/030114reef
תהנו:haha: :D :D ;) |
בלבולים, שיגועים!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
:wtf: :wtf: |
|
|
| Tarantula |
אין מה להגיד כוסיות אחת אחת!@$$%:D
אבל אם כבר אז הן יפות יותר מאחורה... כי פנים יפות לא ראיתי לאףףף אחת... מצטערת:D |
|
|
| DjChook |
הן לטיניות
בנים אוהבים את זה
לא בנות
וראיתי את זה מזמן מזמן ב
POWER POINT |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אין מה להגיד כוסיות אחת אחת!@$$%:D
אבל אם כבר אז הן יפות יותר מאחורה... כי פנים יפות לא ראיתי לאףףף אחת... מצטערת:D |
היי - קבלי את זאת שכתבתי עלייה היא יפה סוף הדרך |
|
|
| Shahar |
טווווווב
יש להם קצת תקלות
"
The site is down for maintenance for a few minutes. We're sorry, but we're trying really hard to resolve the problems we're having with high load. Please bear with us.
" |
|
|
| elad11 |
בואנהההההה........הריף הזה זה משו טווווווווב..
------
ונחזור לנושא המקורי ( - טאטו למי ששכח...)....קיצווווור
?מישו פעם שמע את הגרסא ברוסית
חחחחחחחחחחח
בחיייייאת תשמעו
בפזמון הם אומרות:
"יש אסלה סתומה, יש אסלה סתומה.."
משו מצחיייייייק.....
:stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
?מישו פעם שמע את הגרסא ברוסית
חחחחחחחחחחח
בחיייייאת תשמעו
בפזמון הם אומרות:
"יש אסלה סתומה, יש אסלה סתומה.."
משו מצחיייייייק.....
:stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת אותי עכשיו!!!
זה אשכרה ככה...
יא סושלה סומה... יש אסלה סתומה
זה כמו בשיר
Cindy Laser - The Man I'd Die For
שהיא אומרת דה מן אייד דיי פור וזה נשמע כמו
אמנם אתה יכול
אתם חייבים לשמוע את זה!!! |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת אותי עכשיו!!!
זה אשכרה ככה...
יא סושלה סומה... יש אסלה סתומה
זה כמו בשיר
Cindy Laser - The Man I'd Die For
שהיא אומרת דה מן אייד דיי פור וזה נשמע כמו
אמנם אתה יכול
אתם חייבים לשמוע את זה!!! |
חחחחחחחחחחחח
כשקראתי ת'הודעה שלך אמרתי
?!!?מה קשוווור
אבל וואלה צודק
חחחחחחח
:toothless
אלוהים יודע איך הגעת לזה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
חחחחחחחחחחחח
כשקראתי ת'הודעה שלך אמרתי
?!!?מה קשוווור
אבל וואלה צודק
חחחחחחח
:toothless
אלוהים יודע איך הגעת לזה... |
לא אני...
שמענו את הטראק הזה באוטו של חבר שלי ופתאום חבר אחר שלי מתחיל לשיר אמנם אתה יכול, אמנם אתה יכול....
ואני נשפכתי שם!!! |
|
|
|
|