return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Mindblast - The First Dimension 26 feb.
View this Thread in Original format
Gaby
Mindblast - The First Dimension @ Daily's
2003-02-26 22-05

DJ's:

FLOOR ONE (psytrance)
- Gen.6
- Tege
- Kenneth

FLOOR TWO (hardtrance/techno)
- Chris Ionel
- Slim Jim
- Craig T

Pris: 80kr i dörren
Ålder: 18
NordLight
Gaby - vår ordningsman på TA. Nice att du håller koll på allt åt oss. Tack!

Greetz
NordLight
:D :D :D
Glorie
tsssss, kvinna annars :p

festen ser bra ut, återigen synd att man inte bor i sthlm :)
Gaby
Nån som ska dit?
Kraith
Japp! :D
Singularity
Hm...jobbigt med sådanna där saker som är mitt i veckorna när man ska upp till arbeter dagen efter. Man blir så seg å konstig om man inte får sova :crazy: :D

Får se vad som händer...beror lite på vad WhiteRussian säger. Tror iof han kommer påpeka att han börjar 06:30 dagen efter :rolleyes:
lonne
Som sagt, lite jobbigt att gå om man ska upp tidigt dagen efter.
Hoppas man kanske börjar sent dagen efter, möjligt att man går annars.
Gaby
jag råka somna 22!! :whip:

Nån som var där??
Kraith
Det var en jäkla massa folk! Trodde inte så många skulle dyka upp på en onsdag! En bra fest, trevlig inredning och bra musik. Hard/prog trance på övervåningen och psy därnere.
Vizay
hur va Gen 6 bakom spelarna....har velat se henne länge men aldrig fått tillfälle

Kraith
Jag har sett henne tre gånger har jag för mig, och hon kör ibland bra, ibland lite för monotont för min smak, men alltid hårt. Mixning brukar jag inte bry mig så mycket om, förutom om det är katastrofalt men det var det inte. :)
reveal
har sett henne två gånger, båda gångerna har det varit riktigt bra ös, inget fel på mixningen heller
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement