|
תשע... ועוד 3 אפסים!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
כמה מקלדות החלפת כבר תגיד?
:wtf:
יאללה מזל טוב
הכפלת אותי ב10
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
כמה מקלדות החלפת כבר תגיד?
:wtf:
|
חחחחחחחחחחחח קרעת אותי!!!!!!!!!!
עזבו אתכם... זה לא מטריד אותי המקום הראשון.... סטארפוקס חולה נפש...
אז שיהיה לו לבריאות :D |
|
|
| Tarantula |
חי חי...
בהצלחה לך לעבור את ה-100000000000000
:D
ואם כבר אז תגידו לי מזל טוב אני מעל חצי שנה פה!@#!@$%^%$%$&:D :D :D :D :crazy: :crazy: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ואם כבר אז תגידו לי מזל טוב אני מעל חצי שנה פה!@#!@$%^%$%$&:D :D :D :D :crazy: :crazy: :haha: |
וואי וואי וואי מזל טוב
אני יכול לגעת בך? ;) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי וואי וואי מזל טוב
אני יכול לגעת בך? ;) |
ממממממ....:D :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ממממממ....:D :rolleyes: |
כנראה לא הבנת אותי...
אמרתי לך מזל טוב...
ואז שאלתי... אני יכול לגעת בך?
כי נראה לי זה יהיה כיף :D
הכל מאהבה בייבי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כנראה לא הבנת אותי...
אמרתי לך מזל טוב...
ואז שאלתי... אני יכול לגעת בך?
כי נראה לי זה יהיה כיף :D
הכל מאהבה בייבי |
דדיי.. אני הבנתי בדיווק למה התכוונת...:toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
דדיי.. אני הבנתי בדיווק למה התכוונת...:toothless |
אז את לא רוצה שאני יגע?!
מותר להסתכל ואסור לגעת?! :confused: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז את לא רוצה שאני יגע?!
מותר להסתכל ואסור לגעת?! :confused: |
אני עלולה לנשוך...:tongue2 :disbelief |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אני עלולה לנשוך...:tongue2 :disbelief |
זה איום או הבטחה?? ;) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחח קרעת אותי!!!!!!!!!!
עזבו אתכם... זה לא מטריד אותי המקום הראשון.... סטארפוקס חולה נפש...
אז שיהיה לו לבריאות :D |
מצחיק שאתה קורה למישו חולה נפש על זה שהוא כל החיים שלו פה..
:-)))
סתם אחי מזל"ט |
|
|
| Sniper |
חחחח
אלונה ורועי אולי תקחו את זה לאי סי קיו
??
חחח סתםם
ממ מזל טוב אלונוש |
|
|
|
|