return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
תשע... ועוד 3 אפסים!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
כמה מקלדות החלפת כבר תגיד?
:wtf:

יאללה מזל טוב
הכפלת אותי ב10
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
כמה מקלדות החלפת כבר תגיד?
:wtf:


חחחחחחחחחחחח קרעת אותי!!!!!!!!!!

עזבו אתכם... זה לא מטריד אותי המקום הראשון.... סטארפוקס חולה נפש...
אז שיהיה לו לבריאות :D
Tarantula
חי חי...
בהצלחה לך לעבור את ה-100000000000000
:D

ואם כבר אז תגידו לי מזל טוב אני מעל חצי שנה פה!@#!@$%^%$%$&:D :D :D :D :crazy: :crazy: :haha:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
ואם כבר אז תגידו לי מזל טוב אני מעל חצי שנה פה!@#!@$%^%$%$&:D :D :D :D :crazy: :crazy: :haha:


וואי וואי וואי מזל טוב
אני יכול לגעת בך? ;)
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי וואי וואי מזל טוב
אני יכול לגעת בך? ;)


ממממממ....:D :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
ממממממ....:D :rolleyes:


כנראה לא הבנת אותי...
אמרתי לך מזל טוב...

ואז שאלתי... אני יכול לגעת בך?
כי נראה לי זה יהיה כיף :D
הכל מאהבה בייבי
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כנראה לא הבנת אותי...
אמרתי לך מזל טוב...

ואז שאלתי... אני יכול לגעת בך?
כי נראה לי זה יהיה כיף :D
הכל מאהבה בייבי


דדיי.. אני הבנתי בדיווק למה התכוונת...:toothless
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
דדיי.. אני הבנתי בדיווק למה התכוונת...:toothless


אז את לא רוצה שאני יגע?!
מותר להסתכל ואסור לגעת?! :confused:
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז את לא רוצה שאני יגע?!
מותר להסתכל ואסור לגעת?! :confused:


אני עלולה לנשוך...:tongue2 :disbelief
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אני עלולה לנשוך...:tongue2 :disbelief


זה איום או הבטחה?? ;)

NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחח קרעת אותי!!!!!!!!!!

עזבו אתכם... זה לא מטריד אותי המקום הראשון.... סטארפוקס חולה נפש...
אז שיהיה לו לבריאות :D


מצחיק שאתה קורה למישו חולה נפש על זה שהוא כל החיים שלו פה..

:-)))

סתם אחי מזל"ט
Sniper
חחחח
אלונה ורועי אולי תקחו את זה לאי סי קיו
??
חחח סתםם
ממ מזל טוב אלונוש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement