|
14 februari Gallerian
|
View this Thread in Original format
| OscarP |
| Nu på fredag arrangerar Playahead som bekant en fest på Gallerian här i Stockholm. Enligt rykten som jag har hört (av arrangörerna) kommer "main floor" fyllas med pulserande trance, vem som kommer att spelas är tydligen inte klart ännu. Ljud & ljus för 160'000 hyrs in så det kommer nog bli bra tryck! Men är det nån som tänkt gå dit? |
|
|
| P4z! |
| låter inte så lockande.. ;) |
|
|
| Dioxys |
| eyy, jag kommer med feta kniffen! ;) |
|
|
| Vizay |
ok det kommer se ut ungefär såhär:
* Massvis med diskoturkar som kommer stå i sina ringar å tävla om vem som plockar äpplen bäst
* massvis med fjortisar som bara längtar efter att få stå å plocka äpplen med dom underbara diskoturkarna
* allmänt jobbiga människor som kommer försöka starta bråk så fort du snuddar vid fel person osv
å jag hoppas ni ursäktar mitt uttryck diskoturk men jag kommer inte på ett bättre uttryck :p |
|
|
| mindshooter |
| Mm måste nog säga att Vizay har rätt... Finns mycket skönt folk på Playahead...men det är inte dom som går på festerna.... sen kanske det är 18 års gräns som sist? Det vet jag inte....då skulle det vara lite intressantare....men jag är juh inte 18... :P |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by P4z!
låter inte så lockande.. ;) |
Samma här... jag skulle höja medelåldern med 5 år:D .
NL |
|
|
| Vizay |
| måste faktiskt erkänna att jag inte gillar tnaken på att dansa med folk runt mig som inte uppskattar musiken utan bara lyssnar på den för å verka tuffa å impa på andra.....de funkar lixom inte, man tappar geisten då |
|
|
| dj_hysterix |
| LOL ! :stongue: :happy2: |
|
|
| zamson |
| playaheads fest lär ju äga Tiesto/Gielen@fokused!!!! |
|
|
| OscarP |
Haha fan va ni hånar! :)
Fick idag reda på att det blir en god vän som spelar (som jag misstänkte, så jag har inte lovat för mycket), så musiken kommer det inte att vara nått fel på. 00-01 funky house 01-03 trance. Om jag kan ska jag faktiskt försöka spela in hans set så att ni får ett smakprov i efterhand...
Men jag vet det kommer att vara många "discoturkar" där, haha! :) |
|
|
| Endre |
jag ksa lätt gå, jag ska lätta bli discoturk, och det är din polare som spelar, aboou, jag har alltid velat höra han, han är verkligen min idol. jag älskar playahead, jag är där varje dag och kisar mig med kisarna.
....
|
|
|
| Kraith |
| Kom igen nu va... Det klagas ju rätt mycket på att alla fester har 18 eller 20 års åldersgräns, så det är väl bra att vissa (ok, ett fåtal) fester inte har åldersgräns, eller typ 16. |
|
|
|
|