return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=66520&highlight=%E5%EC%
View this Thread in Original format
oDrori
http://www.tranceaddict.com/forums/...%EE%E3%E9%F0%FA
טוב אז לא יכלתי לתת באמפ לט''רד ההוא כמו שצריך כי הוא סגור... סתם רציתי שתסתכלו עליו , תיזכרו ותגידו לי מה אתם חושבים... בעיקר על ההתחלה והסיבה שהוא נכתב והתגובות של כמה חבר'ה שם.
DjChook
לא הבנתי מה אתה רוצה
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
לא הבנתי מה אתה רוצה


נראה לי שזה קשור לאורן
סתם ניחוש
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
נראה לי שזה קשור לאורן
סתם ניחוש


האמת נזכרתי בטרד הזה לפני שבוע ואמרתי לעצמי שאני חייב לראות שוב מה כולם חושבים על זה... בעיקר התגובות של אלון וגילי שמתייחס לזה כאל בושה...


אורן הזכיר לי.
MoSH_MaN
הוא הספיק להיות בכנסת איזה 90 שעות נראה לי
והוא כבר לא שם

ואני לא יודע מה רצית להגיד...

אני לא חושב שצריך לעשות עניין

אז הוא הומו!?


חבורת הומפובס
DjChook
צאו מיזה
עודד נו מה נזכרת בזה פתאום
oDrori
quote:
Originally posted by DjChook
צאו מיזה
עודד נו מה נזכרת בזה פתאום

לא ברור... אבל פתאום עיצבן אותי שמתייחסים לזה שהומוסקסואל בכנסת כאל משהו שמראה על חולשה... גילי, אז הדעה שלך עדיין כזאת?

שוב, אל תקח את זה פשוטו כמשמעו, אבל אתה יודע למי עוד הייתה מדיניות נגד הומוסקסואלים כחלשים:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
כל הזין לו
:p


כבוד לו יחסית למה שהוא אוהב :D
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הוא הספיק להיות בכנסת איזה 90 שעות נראה לי
והוא כבר לא שם

ואני לא יודע מה רצית להגיד...

אני לא חושב שצריך לעשות עניין

אז הוא הומו!?


חבורת הומפובס


אשכרה
YuVaL
quote:
Originally posted by guetag
אז אני נאצי..

כל הזין לי :p


המממממ
:whip: :whip:
מזה אז אתה נאצי?
באמא שלי אתה רואה מה שאתה כותב בכלל?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
המממממ
:whip: :whip:
מזה אז אתה נאצי?
באמא שלי אתה רואה מה שאתה כותב בכלל?


הוא לא התכוון לזה ככה...

שתלמד על גרמניה הנאצית אתה תבין שהם חיסלו את כל ההומואים וזה שיענו גילי נגד זה שהוא הומו עושה אותו יענו נאצי...
אבל זה בצחוק
לא צריך להתרגש מזה!!
DjChook
חחחח רועי איזה כייף להגיד את זה הא

"שתגדל תבין"

סתם יובל, מת עליך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement