|
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=66520&highlight=%E5%EC%
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| לא הבנתי מה אתה רוצה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא הבנתי מה אתה רוצה |
נראה לי שזה קשור לאורן
סתם ניחוש |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נראה לי שזה קשור לאורן
סתם ניחוש |
האמת נזכרתי בטרד הזה לפני שבוע ואמרתי לעצמי שאני חייב לראות שוב מה כולם חושבים על זה... בעיקר התגובות של אלון וגילי שמתייחס לזה כאל בושה...
אורן הזכיר לי. |
|
|
| MoSH_MaN |
הוא הספיק להיות בכנסת איזה 90 שעות נראה לי
והוא כבר לא שם
ואני לא יודע מה רצית להגיד...
אני לא חושב שצריך לעשות עניין
אז הוא הומו!?
חבורת הומפובס |
|
|
| DjChook |
צאו מיזה
עודד נו מה נזכרת בזה פתאום |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
צאו מיזה
עודד נו מה נזכרת בזה פתאום |
לא ברור... אבל פתאום עיצבן אותי שמתייחסים לזה שהומוסקסואל בכנסת כאל משהו שמראה על חולשה... גילי, אז הדעה שלך עדיין כזאת?
שוב, אל תקח את זה פשוטו כמשמעו, אבל אתה יודע למי עוד הייתה מדיניות נגד הומוסקסואלים כחלשים:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
כל הזין לו
:p |
כבוד לו יחסית למה שהוא אוהב :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הוא הספיק להיות בכנסת איזה 90 שעות נראה לי
והוא כבר לא שם
ואני לא יודע מה רצית להגיד...
אני לא חושב שצריך לעשות עניין
אז הוא הומו!?
חבורת הומפובס |
אשכרה |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by guetag
אז אני נאצי..
כל הזין לי :p |
המממממ
:whip: :whip:
מזה אז אתה נאצי?
באמא שלי אתה רואה מה שאתה כותב בכלל? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
המממממ
:whip: :whip:
מזה אז אתה נאצי?
באמא שלי אתה רואה מה שאתה כותב בכלל? |
הוא לא התכוון לזה ככה...
שתלמד על גרמניה הנאצית אתה תבין שהם חיסלו את כל ההומואים וזה שיענו גילי נגד זה שהוא הומו עושה אותו יענו נאצי...
אבל זה בצחוק
לא צריך להתרגש מזה!! |
|
|
| DjChook |
חחחח רועי איזה כייף להגיד את זה הא
"שתגדל תבין"
סתם יובל, מת עליך |
|
|
|
|