|
14/07 --> Breda, Danceparty
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Gelezen op de internetsite van BN/DeStem:
http://www.bndestem.nl/CDA/regiopor...625993_,00.html
Grote Danceparty op parking stadion NAC.
Organisator: Useluss Violence International
Datum: 14-07-2001
Tijd: 11:00 - 23:00
Entree: ca. f 45,00 ex. fee
Dit is een gedeelte van de line-up:
Yves de Ruiter,
Push,
Montana vs Laid Back Luke,
Marc van Dale,
Dazzle,
Roog en Rose,
Rogier,
Marcella,
Zoë Noa,
Ricky Rivaro,
Gordon Howard,
Jean,
Erik E
Marco V.
Er worden nog namen aan toegevoegd. Ik vind eigenlijk dat Tiesto moet komen draaien, aangezien het in Breda is.
Greetz |
|
|
| tango |
das geen verkeerde line-up zeg. maar helaas zit ik dan op mallorca, dus dit feestje zal ik moeten laten schieten :(
grtz,
TNG |
|
|
| Akira |
| ja ziet er inderdaad niet slecht uit |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Robvef
Montana vs Laid Back Luke |
Dit lijkt me echt strak :)
En natuurlijk Marco V:D
Verder ziet de line-up er zeker niet verkeerd uit en zal ik het even in mijn achterhoofd houden :) |
|
|
| Robvef |
| Kan ik eindelijk ook een keer met de fiets. Lekker drinken en geen zorgen maken over wie er moet rijden. Heerlijk. |
|
|
|
|