|
Mysteryland
|
View this Thread in Original format
| BooMBooM |
| ik zie hier allemaal mensen die naar qlimax en impulz enzo gaan maar hoe zit het eigenlijk met mysteryland??gaan daar nog mensen heen ik vind die line up daar dus echt wel goed en het is nog bij six flags ook |
|
|
| Robvef |
Ik wou eerst gaan, maar bij nader inzien trekt Mysteryland mij niet zo. Ik denk dat ik maar naar Impulz Outdoor ga.
Mzzl |
|
|
| MetzZ_!! |
| Jaaaaaaaaaaaaaah! Ik ga naar Mysteryland... en dus ook naar Sixflags... Lekker in de rollercoasters met lekkere muziek op de achtergrond :) |
|
|
| eXos |
Mijn motto is de laatste tijd:
Klein, maar fijn...
Op muziek gebied dan!!! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Mijn motto is de laatste tijd:
Klein, maar fijn...
Op muziek gebied dan!!! |
Tis maar goed dat je het er achter hebt gezet, anders had je een paar leuke antwoorden gehad. :D :D |
|
|
| BooMBooM |
| mysteryland word volgens mij dus echt een vet feest (de hardhouse tent dan want daar ga ik voor)maar ik heb in het id&t blad gelezen dat het volgend jaar weer daar word gegeven maar dan 3 dagen lang dat betekent 3x zo veel lol |
|
|
| Remy D |
| Ik ga er ook zekers heen en zal zeker lol gaan beleven..:D:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
Ik ben er denk k ook wel ja... lekker line upje.. :D :D
aaahhh net wakker ... MMmMMM... |
|
|
| RJR |
| Haha reken maar dat ik van de partij ben van 2 tot 6. Het is zkz een lekkere line up maar ik ga zkz ff naar Neophyte. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by RJR
Neophyte. |
haha dikke hardcore lol! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by RJR
Haha reken maar dat ik van de partij ben van 2 tot 6. Het is zkz een lekkere line up maar ik ga zkz ff naar Neophyte. |
ik weet niet of ik naar Mysteryland ga , maar als ik ga dan MOET ik ook zeker naar neophyte toe !!! dat is echt bruut he!! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by M5
ik weet niet of ik naar Mysteryland ga , maar als ik ga dan MOET ik ook zeker naar neophyte toe !!! dat is echt bruut he!! |
Als ze Sixflags weten te vinden!!!! --> Die gasten verdwalen volgens mij zodra ze R'dam moeten verlaten. :D :D :D
Maar lekker hakke is het wel ja. |
|
|
|
|