return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Mysteryland
View this Thread in Original format
BooMBooM
ik zie hier allemaal mensen die naar qlimax en impulz enzo gaan maar hoe zit het eigenlijk met mysteryland??gaan daar nog mensen heen ik vind die line up daar dus echt wel goed en het is nog bij six flags ook
Robvef
Ik wou eerst gaan, maar bij nader inzien trekt Mysteryland mij niet zo. Ik denk dat ik maar naar Impulz Outdoor ga.

Mzzl
MetzZ_!!
Jaaaaaaaaaaaaaah! Ik ga naar Mysteryland... en dus ook naar Sixflags... Lekker in de rollercoasters met lekkere muziek op de achtergrond :)
eXos
Mijn motto is de laatste tijd:

Klein, maar fijn...

Op muziek gebied dan!!!
Robvef
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Mijn motto is de laatste tijd:

Klein, maar fijn...

Op muziek gebied dan!!!


Tis maar goed dat je het er achter hebt gezet, anders had je een paar leuke antwoorden gehad. :D :D
BooMBooM
mysteryland word volgens mij dus echt een vet feest (de hardhouse tent dan want daar ga ik voor)maar ik heb in het id&t blad gelezen dat het volgend jaar weer daar word gegeven maar dan 3 dagen lang dat betekent 3x zo veel lol
Remy D
Ik ga er ook zekers heen en zal zeker lol gaan beleven..:D:D:D:D
Henkie_henk
Ik ben er denk k ook wel ja... lekker line upje.. :D :D

aaahhh net wakker ... MMmMMM...
RJR
Haha reken maar dat ik van de partij ben van 2 tot 6. Het is zkz een lekkere line up maar ik ga zkz ff naar Neophyte.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by RJR
Neophyte.



haha dikke hardcore lol!

M5
quote:
Originally posted by RJR
Haha reken maar dat ik van de partij ben van 2 tot 6. Het is zkz een lekkere line up maar ik ga zkz ff naar Neophyte.


ik weet niet of ik naar Mysteryland ga , maar als ik ga dan MOET ik ook zeker naar neophyte toe !!! dat is echt bruut he!!
Robvef
quote:
Originally posted by M5


ik weet niet of ik naar Mysteryland ga , maar als ik ga dan MOET ik ook zeker naar neophyte toe !!! dat is echt bruut he!!


Als ze Sixflags weten te vinden!!!! --> Die gasten verdwalen volgens mij zodra ze R'dam moeten verlaten. :D :D :D

Maar lekker hakke is het wel ja.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement