|
P3 Live: Timo Maas
|
View this Thread in Original format
| Connector |
| Börjar om 20 minuter. missa inte :) |
|
|
| Vizay |
| Timo Maas ser ut som en överkörd elefant *påpeka* :p |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Vizay
Timo Maas ser ut som en överkörd elefant *påpeka* :p |
hehe... jo, han har ett riktigt radioansikte. Men han kan mixa :) |
|
|
|
|