return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
desperat försök =/
View this Thread in Original format
Glorie
skriv alla låtar ni kommer på där en tjej sjunger "Love you" typ....det e en kanoooonbra låt som ja hörde dj annelie spela (hon själv vet inte vilken d var, ja skrev å fråga) och det e inte nån me Marc et Claude... det vet ja såklart...känner de låtarna för väl..

hej & tack för alla bidrag....
reveal
"cosmicman - i love you" hade du känt igen, så den lär det inte vara... återkommer med fler om jag kommer på ;)
ScuL
Marc et Claude - Loving You 2002 (DJ Isaac remix)

det e hardstyle :D

http://www.djisaac.nl/_wma/lovingyou.wma
ShyTrance
Flesh and Bones - I love you

(Flesh and Bones - I love you (Minimalistix remix)) e riktigt skön :)
mindshooter
Silverblue - Do u Know (Extended vocal) kan det mkt väl ha varit...där säger hon det vädligt många gånget...

Sen har du Antiloop - I love you (Beauty and the beast) oxå :)
Glorie
el_vez å shytrance's ska ja kolla upp.. de andra vare inte.. tack för hjälpen iaf :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
skriv alla låtar ni kommer på där en tjej sjunger "Love you" typ....det e en kanoooonbra låt som ja hörde dj annelie spela (hon själv vet inte vilken d var, ja skrev å fråga) och det e inte nån me Marc et Claude... det vet ja såklart...känner de låtarna för väl..

hej & tack för alla bidrag....


Jag hade ju också gissat på Marc et Claude - Loving You 2002 (DJ Isaac remix) med tanke på det lilla jag vet om Annelie's stil. Men helt ärligt, vet hon inte vad hon själv spelar?
dbl
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag hade ju också gissat på Marc et Claude - Loving You 2002 (DJ Isaac remix) med tanke på det lilla jag vet om Annelie's stil. Men helt ärligt, vet hon inte vad hon själv spelar?


tänkte också på det.. hon måste ju veta vad hon lirar för något.. dålig stil ;)
Glorie
ja har lyssnat på den loving you fyrtioelva ggr.. :) det e inte den... hon sjöng bara LOVE you :) fan att ja inte kommer ihåg mer.. brukar va bra på att komma ihåg texter som ja behöver id:ad...så att säga :p

den lät ganska gammal....hon lira den 15 nov. (spelar ju ingen roll för er att veta) hoho

å ja vart förvånad över att ja hade missat en så jäääla bra låt...men jaja... hardtrance vare allt.. japp :)

tack för svaren :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement