|
desperat försök =/
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
skriv alla låtar ni kommer på där en tjej sjunger "Love you" typ....det e en kanoooonbra låt som ja hörde dj annelie spela (hon själv vet inte vilken d var, ja skrev å fråga) och det e inte nån me Marc et Claude... det vet ja såklart...känner de låtarna för väl..
hej & tack för alla bidrag.... |
|
|
| reveal |
| "cosmicman - i love you" hade du känt igen, så den lär det inte vara... återkommer med fler om jag kommer på ;) |
|
|
| ShyTrance |
Flesh and Bones - I love you
(Flesh and Bones - I love you (Minimalistix remix)) e riktigt skön :) |
|
|
| mindshooter |
Silverblue - Do u Know (Extended vocal) kan det mkt väl ha varit...där säger hon det vädligt många gånget...
Sen har du Antiloop - I love you (Beauty and the beast) oxå :) |
|
|
| Glorie |
| el_vez å shytrance's ska ja kolla upp.. de andra vare inte.. tack för hjälpen iaf :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Glorie
skriv alla låtar ni kommer på där en tjej sjunger "Love you" typ....det e en kanoooonbra låt som ja hörde dj annelie spela (hon själv vet inte vilken d var, ja skrev å fråga) och det e inte nån me Marc et Claude... det vet ja såklart...känner de låtarna för väl..
hej & tack för alla bidrag.... |
Jag hade ju också gissat på Marc et Claude - Loving You 2002 (DJ Isaac remix) med tanke på det lilla jag vet om Annelie's stil. Men helt ärligt, vet hon inte vad hon själv spelar? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Jag hade ju också gissat på Marc et Claude - Loving You 2002 (DJ Isaac remix) med tanke på det lilla jag vet om Annelie's stil. Men helt ärligt, vet hon inte vad hon själv spelar? |
tänkte också på det.. hon måste ju veta vad hon lirar för något.. dålig stil ;) |
|
|
| Glorie |
ja har lyssnat på den loving you fyrtioelva ggr.. :) det e inte den... hon sjöng bara LOVE you :) fan att ja inte kommer ihåg mer.. brukar va bra på att komma ihåg texter som ja behöver id:ad...så att säga :p
den lät ganska gammal....hon lira den 15 nov. (spelar ju ingen roll för er att veta) hoho
å ja vart förvånad över att ja hade missat en så jäääla bra låt...men jaja... hardtrance vare allt.. japp :)
tack för svaren :) |
|
|
|
|