return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

MARCO V IN CHARGE @ the 5611
View this Thread in Original format
hawkgun
22 februari is het weer zover, de tweede editie van MARCO V IN CHARGE!! Na het succesvolle optreden in de Escape van afgelopen jaar is dit keer de 5611 in Eindhoven aan de beurt. So again: One night, one venue and THE dj!!!:eyespop:

De gedachtes aan het eerste optreden liggen nog vers in mijn geheugen, wat een fantastisch feest was dit. Alles klopte gewoon die avond, de sfeer, de aankleding, de show (vuurwerk en lasers) en last but not least de muziek. :crazy: In mijn ogen de beste set van Marco die ik ken en als ik eerlijk ben ook een van de betere feesten die ik meegemaakt heb. Je maakt het niet vaak mee dat echt iedereen het na zijn zin heeft en tot de laatste tonen uit hun dak blijven gaan. :happy2:

Ik kijk dan ook vol verwachting uit na 22 februari!! Wat verwachten jullie van deze avond? Ik hoop (en denk) dat ook deze avond weer alles zal kloppen en helemaal top zal zijn! Laten we er met zijn allen weer een geweldige avond van maken. Wie van jullie is van plan om er heen te gaan?? Kaartjes kosten slechts 12 euro en om er zeker van te zijn dat je een kaartje hebt kun je ze online reserveren op iscream.nl. Op de site van Marco V staat meer informatie (gave flyer!), marcov.nl.

Hopelijk zie ik deze avond veel tranceaddicts en Marco V fans! :toocool:

Mzzl
Disney
Ben er bij!!!
Teal'k
Mja het is die avond natuurlijk ook Tiesto in club <> Den Haag.. Maar goed, ik ga naar geen van beide, volgende dag ga ik op vakantie voor een week, en ik ben sowieso de 22ste in Amsterdam/Zaandam te vinden om een gekke Italiaan te meeten :haha:
Blik
grote kans dat ik hier ook bij ben
Chicane
vorige keer in de Escape vond ik beetje heel flink zuigen, de eerste 2,5 uur waren wel prima in order, lekkere rustige tech-house, progressive en trance, maar daarna begon die te beuken en flinke Q-style zooi te draaien, dat was dus de afknapper van de avond... gelukkig had ik gastplekken, het geld was het niet waard :D

Nee, geen 2e keer voor mij meer alhoewel Marco best lekker en goed kan draaien (E-Mix enzo)
hawkgun
Zuigen? Ik vond het juist heerlijk dat de set rustig op gebouwd werd en op het einde iedereen in het hoge tempo meenam. Ook draaide Marco op het einde geen Q-style zooi! Tenminste dat is mijn mening, want als ik aan Q-style denk, denk ik meer aan hardstyle. En deze stroming is voorbehouden aan Dana en haar friends. Maargoed iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Gelukkig had de meerderheid het die avond enorm naar hun zin en hopelijk wordt zaterdag net zo'n fantastische nacht!!!
Blik
ik ga er helaas toch niet bij zijn, kreeg afgelopen week te horen dat ik die maandag, dinsdag en woensdag na Marco V hertentamens heb :(
tango
Dus jij kreeg afgelopen week te horen dat je volgende week tentamens hebt? :rolleyes: :D

grtz,
TNG
Blik
quote:
Originally posted by tango
Dus jij kreeg afgelopen week te horen dat je volgende week tentamens hebt? :rolleyes: :D

grtz,
TNG

Nee, ik wist al wel dat ik hertentamenweek heb, maar afgelopen week wist ik het rooster van mijn hertentamenweek pas, en ik heb maandag dinsdag en woensdag een hertentamen
Sabina
En heb ik wat gemist?

maw hoe was t???????

tango
Ok, even een klein kort verslagje.

Wij kwamen om 10 over elf binnen toen het nog behoorlijk rustig was, maar toch al wel druk voor die tijd. Marco draaide begin lekkere progressive plaatjes zoals 'Greed - Strange World (Lemon 8 Remix)'. De tent begon nu lekker vol te raken. Hij draaide die rustige progressive plaatjes tot aan 'Locked up' van Bates, daarna ging het de hardere kant uit. Op een gegeven moment werd er weer een of andere marco v minimix gedraait en werd het helemaal stil en donker, en opeens galmt er een super pompende bass door de 5611, gevolgd door een MEGA track ('Marco V - C:/del *.mp3') en de snippers kwamen naar beneden (waar doet me dit aan denken? ;)) Maar vanaf dat moment was het echt een leuk feestje met zowel goeie diepe platen als lekkere trance plaatjes. Toen de muziek uitging was er natuurlijk een groot applaus voor marco die als toegift 'C:/del *.mp3' nog een keer draaide. En daarna nog een extra toegift 'Jens - Loops & Things (Marco V Remix)' en toen was het feestje helaas echt afgelopen. Maar al met al was het super! (het was op een gegeven moment wel echt iets te druk)

grtz,
TNG
Vnatic
wordt deze night nog gebroadcast door ID&T of Radio538 ofzo, net als night 01 (escape)?
Ik wil em nl. dolgraag hebben....

Dus als iemand weet wanneer hij gebroadcast wordt, post t ff aub...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement