|
Bildredigering
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
ja fick ett litet ryck å tänkte att jag skulle fixa till ljusstaven som inte lyser på bilden nedan, va så irriterande
här e ett litet före/efter test....nån annan som känner för att ge sig på det här å se om dom klarar bättre? :)
före
efter
jag tycker iaf det blev hyfsat lyckat med tanke på att glowen kring själva staven är ett helvette att få till :)
e dock inte helt nöjd men de blev ju hyfsat iaf :) |
|
|
| Glorie |
skitbra!!!!
ja har sparat ner den nu som ny bgbild till min dator :D tack :) |
|
|
| OscarP |
| Ja men det där blev ju bra! |
|
|
| Vizay |
| hehe tack för all snäll kritik *bockar å bugar* ;) |
|
|
| ShyTrance |
| den va bra du ;) varför e du inte helnöjd :S man märker inte att du har lagt till glowen ju... |
|
|
| Vizay |
| nä ja vet inte, glowen känns lite plastig tycker jag...den e inte så transparent som jag vill ha den men de funkar om man kollar snabbt iaf ;) |
|
|
| Endre |
du borde dista glowen lite, den ser för perfekt ut.
|
|
|
| dbl |
| ser bra ut.. man ser ju visserligen att den inte e äkta, men rätt bra ändå |
|
|
|
|