return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Bildredigering
View this Thread in Original format
Vizay
ja fick ett litet ryck å tänkte att jag skulle fixa till ljusstaven som inte lyser på bilden nedan, va så irriterande

här e ett litet före/efter test....nån annan som känner för att ge sig på det här å se om dom klarar bättre? :)


före


efter



jag tycker iaf det blev hyfsat lyckat med tanke på att glowen kring själva staven är ett helvette att få till :)

e dock inte helt nöjd men de blev ju hyfsat iaf :)
mindshooter
Helt ok :D
Glorie
skitbra!!!!

ja har sparat ner den nu som ny bgbild till min dator :D tack :)
OscarP
Ja men det där blev ju bra!
Vizay
hehe tack för all snäll kritik *bockar å bugar* ;)
ShyTrance
den va bra du ;) varför e du inte helnöjd :S man märker inte att du har lagt till glowen ju...
Vizay
nä ja vet inte, glowen känns lite plastig tycker jag...den e inte så transparent som jag vill ha den men de funkar om man kollar snabbt iaf ;)
Endre

du borde dista glowen lite, den ser för perfekt ut.
dbl
ser bra ut.. man ser ju visserligen att den inte e äkta, men rätt bra ändå
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement