|
Ger mig inte.
|
View this Thread in Original format
| Endre |
aarrrgghh!! :whip:
1.Moby - Sunday (West London Deep)
2.Arrakis - Aira Force (Lemon 8)
3.Nugen - Deliverance
4.kommer inte ihåg vad denna heter, orkar inte kolla (Lemon 8)
5.Planet Heaven - Where are we going (Lo road)
6.Accadia - Into The Dawn (James Holden)<--- släpper aldrig denna!
7.Nema - Virus
Endre - Night Sessions 3
peace.
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| Najs Endre !... tankar hem nu... lyssnar snart.... :) |
|
|
| Endre |
tung belastning på kvällen. :(
|
|
|
| Vizay |
ser ut å va en skönlyssnad mix endremannen :)
sitter å tankar just i detta nu med spänning ;)
[edit]
å de e bra att du inte ger dig....man ska fortsätta kämpa på i alla lägen ;) |
|
|
| Vizay |
oke då kör vi en liten review dårå :)
mixandet e klockrent, tror inte jag hittat ett enda misstag so far, inget som låter konstigt eller så så tekniken e skitbra :)
låtvalet e också bra, du lyckas hålla en bra nivå...börjar lite småenergist, går ner mot lite lugnare....men här e det enda jag personligen inte gillar...tycker du borde kört en lite längre mix....3-4 låtar till där du höjer tmepot igen å avslutar storstilat så man får nån sorts kurva som börjar relativt högt, går neråt för att sen ta lyssnaren upp igen till en hög slutnivå :)
självklart e ju de här bara min personliga åsikt å inte nån allmän grej du borde rätta dig efter promt :)
bara lite småtips helt enkelt :) |
|
|
| dj_hysterix |
| MÄH ! .. HAR DU TAGIT BORT DEN LR ?! :whip: :conf: |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
MÄH ! .. HAR DU TAGIT BORT DEN LR ?! :whip: :conf: |
mmmm
|
|
|
| dj_hysterix |
| A men vafan...då fick man ju ingen chans o lyssna/recensera den ! :rolleyes: |
|
|
|
|