return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ger mig inte.
View this Thread in Original format
Endre


aarrrgghh!! :whip:

1.Moby - Sunday (West London Deep)
2.Arrakis - Aira Force (Lemon 8)
3.Nugen - Deliverance
4.kommer inte ihåg vad denna heter, orkar inte kolla (Lemon 8)
5.Planet Heaven - Where are we going (Lo road)
6.Accadia - Into The Dawn (James Holden)<--- släpper aldrig denna!
7.Nema - Virus


Endre - Night Sessions 3

peace.
SteveTranz4ever
Najs Endre !... tankar hem nu... lyssnar snart.... :)
el_vez
DL tajmar ut... ?
Endre

tung belastning på kvällen. :(
Vizay
ser ut å va en skönlyssnad mix endremannen :)

sitter å tankar just i detta nu med spänning ;)


[edit]

å de e bra att du inte ger dig....man ska fortsätta kämpa på i alla lägen ;)
Vizay
oke då kör vi en liten review dårå :)


mixandet e klockrent, tror inte jag hittat ett enda misstag so far, inget som låter konstigt eller så så tekniken e skitbra :)

låtvalet e också bra, du lyckas hålla en bra nivå...börjar lite småenergist, går ner mot lite lugnare....men här e det enda jag personligen inte gillar...tycker du borde kört en lite längre mix....3-4 låtar till där du höjer tmepot igen å avslutar storstilat så man får nån sorts kurva som börjar relativt högt, går neråt för att sen ta lyssnaren upp igen till en hög slutnivå :)

självklart e ju de här bara min personliga åsikt å inte nån allmän grej du borde rätta dig efter promt :)

bara lite småtips helt enkelt :)
dj_hysterix
MÄH ! .. HAR DU TAGIT BORT DEN LR ?! :whip: :conf:
Endre
quote:
Originally posted by dj_hysterix
MÄH ! .. HAR DU TAGIT BORT DEN LR ?! :whip: :conf:


mmmm
dj_hysterix
A men vafan...då fick man ju ingen chans o lyssna/recensera den ! :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement