return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Vart ska man festa nu?
View this Thread in Original format
Gaby
Nu när Basic läggs ner och Monday Bar Weekend inte riktigt kommer igån... VART SKA MAN FESTA??

Några tips please! Har varit lite insnöad med favvoklubben Basic så nu måste jag hitta något nytt...
Kraith
Hmm, tja, det finns väl inte så mycket (som vanligt)..

Om man klarar av en del "cheese" och mainstream kan man prova dessa ställen (som de flesta säkert redan vet om, men ändå). De spelar väl hygglig musik ibland. Trist att alla ställen läggs ned. :whip:

Mest 18-20-åringar på dessa två:
The One @ Dailys, lördagar
Vertigo @ Stockholm Bar (eller vad det heter, gamla Collage)

Lite mer blandade åldrar:
Patricia
Grand Garbo

Inte mycket att komma med, jag vet. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement