return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טיאסטו בקונצרט
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
שמעו לא יודע מה איתכם אבל זה הולך להיות ענק !!!



באיצטדיון של ויטסה
25 אלף אנשים
הוא הולך להביא הופעה לייב ענקית
וגם יהיו זמרות
לא הבנתי איך אף אחד לא דיבר על זה עדיין
בקיצור ע-נ-ק!


כל הפרטים והשאר הדברים :

www.id-t.com/tiestoinconcert

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=87831




:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Vortex_SA
אני לא חושב שיהיה משו, טייסטו הזה לא נראה לי בנוי לסטים ארוכים, אני מסתמך על הסט של השש שעות שהוא נתן בחוות היען, נפילה...
Trance man
מגניב :)
אני רק מקווה שזה לא יהיה משהו בסגנון של ההופעה שלו עם
Jan Johnston
כי זה היה על הפנים. היא שרה ממש בלי התאמה למוזיקה וזה היה מ-ב-י-ך
:eyes:
oDrori
דווקא הייתי יותר אופטימי אם זה היה לייב של שתי שעות או משהו כזה... 6 זה המון.

כל מקרה, זה הלך טוב להייבריד אז נראה למה טיס מסוגל
clubber@work
רעיון אדיר!!
מי שזוכר את הכתבה על טיאסטו לפני איזה חודש ככה - באמת הוא
אמר שהוא ירים הופעות כאלה...
זה יכול להיות ממש טוב - דומה לרעיון שעשו
בארץ בחוות אורנית עם התזמורת שיצא שיאים!
MoSH_MaN
שגיא youre full of

its gonna be the bomb

ואני מזכיר את הסט סולו שלו בדוצ' דיימשיין!!!
Hell_Copter
ת'כלס הוא הביא כבר סט של 9 שעות...
והוא הלך טוב דווקא....
אבל מה אתה מתפלא מוש למה לא מדברים על זה?!
זה עוד 3 חודשים!!!!

יש לך טראנס אנרג'י עוד כמה ימים ולזה אתה דואג???
Shahar
פייייי
זה יהיה ענק!!
luckystrike
וואי וואי עננננקקקק
נקווה שיהיה ריפ איכותי
:)
Scorchio
עודד איך לעזאזל אתה משווה?!

הייבריד = כבוד!!!!

טייסטו לא מלקק להם תביצה הימנית

luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
עודד איך לעזאזל אתה משווה?!

הייבריד = כבוד!!!!

טייסטו לא מלקק להם תביצה הימנית


שמע זה סיגנונות שונים לגמרי ...
איך אתה יכול להשוות ...
כל אחד בצורה אחרת
TranceGiant
You talking about rips and webstreams..


















Da TranceGiant is gonna be RIGHT THERE!!!!!!! :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy: :eyespop: :tongue3 :wtf: :crazy:

His Dutch Dimension 9 hour solo proved that he can pull of such gigantic sets. And come on, it's a world premiere, meaning that for that nght the entire Trance scene will look at him: He cannot and will not this up but will surely plan ahead and make one of the most special events ever!

@Zah: lighten up, why comparing apples with bananas? Hybrid is Hybrid (and I love em) but Tiesto has simply something special about him, you cant ignore that. He may not be the best technical mixer or have the most intelligent structures in sets but he still conveys emotion and tranzyness!!! Like no other DJ I know!!

And even those who're sceptical would sell their own gramma to party with 25 000 ppl in a soccer stadium for 8 hours whil enjoying trance music and the most amazing laser and sound system currently available. :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement