return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ניש ניח
View this Thread in Original format
eXeTik
יש לי בעיות עם האתר- אז לא יוצא לי להכנס לפה גם כשאני חוזר
(עכשיו אני לא גולש מהמחשב שלי למי שלא מבין איך אני שם את הפוסט הזה :))

אקיצר, אני באמצע קורס מדריכי כושר קרבי בבה"ד 8
יענו ווינגייט
כל היום אימונים ולימודים...

עכשיו ככה, ההאב לא עובד לי ואין לי מאיפה להוריד וחוצמזה זה קצת בעיה לעבור על כל הטרד של ההמלצות על כל מה שהמליצו בחודשיים האחרונים
שמתי את האייסיקיו שלי שיקבל כל מה ששולחים לו

פשוט שלחו לי טראקים שהפסדתי
זה גם עושה לי דיר עם השם של מי ששלח לי ככה שאני יודע מי עוזר ומי כופר :p

תחשבו שכבר חדושיים לא שמעתי משהו חדש
למי שאני לא ברשימה שלו
62229545

הרבה תודה ליובל ורועי שכבר שלחו לי כמה דברים קטלניים :)
oDrori
אני לא מצליח לשלוח :(
NyKoN
quote:
Originally posted by eXeTik
יש לי בעיות עם האתר- אז לא יוצא לי להכנס לפה גם כשאני חוזר
(עכשיו אני לא גולש מהמחשב שלי למי שלא מבין איך אני שם את הפוסט הזה :))

אקיצר, אני באמצע קורס מדריכי כושר קרבי בבה"ד 8
יענו ווינגייט
כל היום אימונים ולימודים...

עכשיו ככה, ההאב לא עובד לי ואין לי מאיפה להוריד וחוצמזה זה קצת בעיה לעבור על כל הטרד של ההמלצות על כל מה שהמליצו בחודשיים האחרונים
שמתי את האייסיקיו שלי שיקבל כל מה ששולחים לו

פשוט שלחו לי טראקים שהפסדתי
זה גם עושה לי דיר עם השם של מי ששלח לי ככה שאני יודע מי עוזר ומי כופר :p

תחשבו שכבר חדושיים לא שמעתי משהו חדש
למי שאני לא ברשימה שלו
62229545

הרבה תודה ליובל ורועי שכבר שלחו לי כמה דברים קטלניים :)



אם תפתח אפטיפי אני אוכל לשלוח לך דברים
MasterP
ברוך השב גבר מה המצב איך בווינגיט הבנתי שחיטה חבל"ז
בסוף לא פגשתי אותך בבקו"ם לא נורא
Hell_Copter
כמו שאמרתי לך קודם ברוך השב...
ואין בעד מה על הטראקים...
אני מקווה שזה סיים לשלוח את כל מה ששמתי... כי הייתה לי בעיה עם האנטרנט וזה התנתק לפי מה שראיתי...
ותדרוש שיקנו לכם כבר מחשבונים!!! :p
eXeTik
quote:
Originally posted by NyKoN
אם תפתח אפטיפי אני אוכל לשלוח לך דברים


זה בעיה למה אני מאחורי פרוקסי ויש לי בעיה עם כל מה שזה
p2p
שנים עד שהצלחתי להפעיל אייסיקיו גם ככה
יש איזה בעיה עם הפרוקסי

quote:
Originally posted by MasterP
ברוך השב גבר מה המצב איך בווינגיט הבנתי שחיטה חבל"ז
בסוף לא פגשתי אותך בבקו"ם לא נורא


חופשי- ריצות, פק"לים ולימודים כל היום

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמו שאמרתי לך קודם ברוך השב...
ואין בעד מה על הטראקים...
אני מקווה שזה סיים לשלוח את כל מה ששמתי... כי הייתה לי בעיה עם האנטרנט וזה התנתק לפי מה שראיתי...
ותדרוש שיקנו לכם כבר מחשבונים!!! :p


חחחחחח, יא שועל :p
תודה על כל העזרה...!

quote:
Originally posted by oDrori
אני לא מצליח לשלוח :(


בינתיים כל מי שניסה לשלוח לי הצליח... אז לא מבין מה הבעיה
אבל בכל מקרה, הצלחתי להפעיל את ההאב
אז זרקו לי שמות ואני כבר אוריד

תפגיזו ברשימות חופשיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי :)
uplifting/ hard/ vocal style...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
אבל בכל מקרה, הצלחתי להפעיל את ההאב
אז זרקו לי שמות ואני כבר אוריד

תפגיזו ברשימות חופשיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי :)
uplifting/ hard/ vocal style...


אל תשחק בקקי :D
לך להמלצות ותוריד שם מה שהמלצתי... עדיף מזה שאני ישלח לך הכל ;)

ובסוף לפי מה שאמרת לי המחשב התנתק על הטראק החמישי או השישי...
היו עוד 14 שחיכו להשלח :(

מה שכן אתה חייב להוריד את
02_mona_lisa_overdrive-born_to_synthesize__neo_and_farina_dub-tclub
ובכלל כל דבר של נאו ופרינה...
שלחתי לך גם את הרמיקס שלהם לרוקוקו
luckystrike
אחי ברוך שובך
:)

תחזיק מעמד ותעשה חיים באותו זמן
:)
oDrori
גם אני מאחורי פרוקסי אז בהאב ובאייסי אין צ'אנס לשילוח... קיצר, באמת קפוץ לטרד המלצות... כל מה שהמלצתי שם זמין בהאב אני מאמין
eXeTik
עעעעעעעעעעלק!
האתר עובד לי...
במילים אחרות חזרתייי :D

אבל רק לסופי שבוע ככה
ואתם באמת חושבים שביומיים האלה שאני יוצא יש לי זמן לעבור על ההמלוצות של החודשיים האחרונים?
בכלל זה ביקשתי שתזרקו לי פה טראקים טובים במיוחד

אפילו הלכתי וקניתי דיסקמן שקורא
mp3
יום שישי... שיהיה לחי מה לשמוע במשך השבוע...

תודה לכל מי ששלח לי דברים ולכל מי שניסה

oDrori
01-airhead_-_u_do_something_to_me_(original)-xds.mp3
02-airhead_-_u_do_something_to_me_(remix)-xds.mp3
02_aly_and_fila-eye_of_horns__ronski_speed_remix-tclub.mp3
01_watching_the_waves_(g_and_m_project_remix)-tune.mp3
01_d_and_a-diamond__original_mix-mtc.mp3
02_d_and_a-diamond__diamond_thief_mix-mtc.mp3
01_d2fop-promo-cds-2003-nbd.mp3
01_natural_born_grooves-universal_love__green_court_mix-mtc.mp3
01_saltwater-the_legacy__alphazone_mix-mtc.mp3
02_saltwater-the_legacy__club_mix-mtc.mp3
03-shadow_feat_mel_-_eternity(gary_d_out_of_space_mixx)-nbd.mp3
03_mario_piu-cera_una_volta_il_west__dj_arabesque_mtc-mtc.mp3
01-solar_stone-solarcoaster__midway_remix-tgx.mp3
02-solar_stone-solarcoaster__greg_murray_remix-tgx.mp3

זה מה שהורדתי לאחרונה ושיכול להיות שעוד לא המליצו לך...

אם אתה לא מוצא משהו מכאן אולי נוכל לשלח במירס
Sniper
אחי!!!! איפה אתה אני מתגעגע אלייךךךךךךך
צור איתי קשר!!:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement