|
OMFG The Stupidity
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
אלוהים ישמור קראתי היום בעיתון על הסמל המטומטם בחטיבת גולני
שלקח אר.פי.ג'י חי במקום דמה בהדגמה לפלוגה חדשה בגדודים שבדיוק סיימו אימון מתקדם והאידיוט הזה מכוון את הטיל 5 מטר מהם ו"בטעות" לחץ על ההדק
פצע 24
3 פצועים קשה
1 מהם עכשיו בלי רגלים
השני עם פציעה חמורה מאוד בריאות
שנייה אני יחפש את זה באינטרנט להביא כתבה
הכתבה כאן |
|
|
| MoSH_MaN |
אלוהים ישמור !!!!!!!1
איזה מפגר!!!!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
צריך להכנס לכלא לדעתי |
|
|
| Flotser |
אהההההההההההההההההה
איזה מפחיד זה צבא!!
אמן ירגישו טוב...
כל כך חבל על החיחיל שאיבד את הרגליים שלו...
:sadgreen: :( :( |
|
|
| oDrori |
:( :( :(
איזה עצוב... מי יודע מה יש לכל אחד מהם? חוץ מאלה שהראו כאן, תחשבו שכל פצוע קל זה גם יכול להיות מישהו שיעשה נכה ביד או משהו...
איזה רשלנות אני לא מ אמין |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אלוהים ישמור !!!!!!!1
איזה מפגר!!!!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
צריך להכנס לכלא לדעתי |
אם זאת הייתה אשמתו הוא מן הסתם בטוח יכנס לכלא...
באמת חראם
איזה מסכנים |
|
|
| Hell_Copter |
טעויות אנוש...
למה אנשים לא בודקים כאלה דברים לפני שהם עושים דברים שיכולים להיות מסוכנים?!?! |
|
|
| luckystrike |
כן קראתי על זה אתמול ...
היום כבר הספקנו להריץ על זה בדיחות שחורות
באימא שלי גולני האלה ...
הייתי אמור לאמן אותם לפני שבועיים
בסוף בגלל הסיפוח אימן אותם חבר שלי מהיחידה
הוא אמר לי הם היו דווקא סבבה רצו כמו מטורפים
והוא קרע להם את האימא ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היום כבר הספקנו להריץ על זה בדיחות שחורות
באימא שלי גולני האלה ...
|
כגון?
שתף אותנו אחי.... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
המפקד אמר להם
צפו פגיעה |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
במדויק מה שאמרנו
קטע עעננננננקקק |
|
|
|
|