return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
OMFG The Stupidity
View this Thread in Original format
MasterP
אלוהים ישמור קראתי היום בעיתון על הסמל המטומטם בחטיבת גולני
שלקח אר.פי.ג'י חי במקום דמה בהדגמה לפלוגה חדשה בגדודים שבדיוק סיימו אימון מתקדם והאידיוט הזה מכוון את הטיל 5 מטר מהם ו"בטעות" לחץ על ההדק
פצע 24
3 פצועים קשה
1 מהם עכשיו בלי רגלים
השני עם פציעה חמורה מאוד בריאות

שנייה אני יחפש את זה באינטרנט להביא כתבה
הכתבה כאן
MoSH_MaN
אלוהים ישמור !!!!!!!1

איזה מפגר!!!!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

צריך להכנס לכלא לדעתי
Flotser
אהההההההההההההההההה

איזה מפחיד זה צבא!!

אמן ירגישו טוב...
כל כך חבל על החיחיל שאיבד את הרגליים שלו...

:sadgreen: :( :(
oDrori
:( :( :(
איזה עצוב... מי יודע מה יש לכל אחד מהם? חוץ מאלה שהראו כאן, תחשבו שכל פצוע קל זה גם יכול להיות מישהו שיעשה נכה ביד או משהו...

איזה רשלנות אני לא מ אמין
NyKoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אלוהים ישמור !!!!!!!1

איזה מפגר!!!!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

צריך להכנס לכלא לדעתי


אם זאת הייתה אשמתו הוא מן הסתם בטוח יכנס לכלא...


באמת חראם
איזה מסכנים
Hell_Copter
טעויות אנוש...
למה אנשים לא בודקים כאלה דברים לפני שהם עושים דברים שיכולים להיות מסוכנים?!?!
DjChook
ממש מצער :(
luckystrike
כן קראתי על זה אתמול ...

היום כבר הספקנו להריץ על זה בדיחות שחורות
באימא שלי גולני האלה ...

הייתי אמור לאמן אותם לפני שבועיים
בסוף בגלל הסיפוח אימן אותם חבר שלי מהיחידה
הוא אמר לי הם היו דווקא סבבה רצו כמו מטורפים
והוא קרע להם את האימא ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
היום כבר הספקנו להריץ על זה בדיחות שחורות
באימא שלי גולני האלה ...


כגון?
שתף אותנו אחי....
luckystrike
quote:
Originally posted by guetag
המפקד אמר להם
צפו פגיעה



חחחחחחחחחחחחחחחחחח
במדויק מה שאמרנו
קטע עעננננננקקק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement