|
Idols doorgestoken kaart??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Raymond |
Jongens, jongens het is TV dat betekend maar één ding €€€€€€€€
geld verdienen dus....!! Natuurlijk wordt je belazerd :D
TV is één grote poppenkast....... |
|
|
| arno |
| is het niet logisch dat degene die de meeste stemmen krijgt ook het populairst is onder de kijkers, en dat die dus ook het meeste geld oplevert, en dat ze er dus geen belang bij hebben om iemand anders te laten winnen. |
|
|
| Akira |
| JIM JIM moet winnen ;) :D:D:D:D:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by arno
is het niet logisch dat degene die de meeste stemmen krijgt ook het populairst is onder de kijkers, en dat die dus ook het meeste geld oplevert, en dat ze er dus geen belang bij hebben om iemand anders te laten winnen. |
En dat het dus ook makkelijk te voorspellen is wie er gaat winnen, en dat het dan dus ook niet zo vreemd is als die voorspelling gaat kloppen...
| quote: | Originally posted by Raymond
TV is één grote poppenkast....... |
Neehee... het is een kijkbuis :o |
|
|
| //j o o s t |
Ik dnek ook dat het doorgestoken kaart is, hoe kan met dit anders verzinnen. Jim moet eruit btw....
::
Joost |
|
|
| robin |
leuk sommetje, maar dit is geen geval van simpele kansberekening, als je naar idols kijkt, goed kijkt, dan is david weg, jim weg, dewi weg, en dan hou je jam.. en hind over, gewoon t meest logische, wie dr dan wint is niet zo simpel maar das waarschijnlijk en gok van die "medewerker" als dan toch jamai wint kan je altijd nog zeggen dat ze hem hebben laten winnen om te laten zien dat het toch niet al vast stond
zo denk k dr over
mzzl
robin |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Switch
Volgende week gaat David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi, STUUR DOOR!!
wat denken jullie? |
Het klopt dus niet |
|
|
| jploveparade |
Hadden jullie dit niet eerder kunnen vertellen? Ik koop al weken de totale voorraad SMS tegoeden bij elke sigarenboer in de omgeving. Mijn Ben-Extra abonnement kan het ook niet meer aan.
Heb zeker 5000 euro aan berichtjes verstuurd en opeens mededelen dat het allemaal nep is?
Gdvrdgdvr!!! :whip: :mad: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Hadden jullie dit niet eerder kunnen vertellen? Ik koop al weken de totale voorraad SMS tegoeden bij elke sigarenboer in de omgeving. Mijn Ben-Extra abonnement kan het ook niet meer aan.
Heb zeker 5000 euro aan berichtjes verstuurd en opeens mededelen dat het allemaal nep is?
Gdvrdgdvr!!! :whip: :mad: |
BrEeZaHtJe? :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | geplukt van rtl4.nl
Jamaï en Jim in finale Idols
Jamaï en Jim gaan door naar de finale van Idols op 8 maart. Hind viel zaterdag af bij het televisieprogramma dat rechtstreeks werd uitgezonden bij RTL4 en Yorin.
Tijdens verscheidene voorrondes selecteerde een professionele jury tien idolen, van wie er elke week één afviel. De uiteindelijke winnaar krijgt een driejarig platencontract aangeboden.
|
en
| quote: | Originally posted by Switch
Er is al vuurwerk besteld voor de finale in de letters HIND Volgende
|
zitten ze weer mooi met die meuk in de maag dan :D |
|
|
| jploveparade |
Geldklopperij :whip:
Dat mensen er nog steeds intrappen... :rolleyes: |
|