return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חרם על בלגיה
View this Thread in Original format
NyKoN
היום נסעתי עם אבא באוטו ופתאום אני שומע ברדיוס 100 אפאמ קריאה לתושבי ישראל להחרים תוצרת בלגית ואת הנסיעות לבלגיה בכלל

ואז נכנסתי לוואלה לפני כמה דקות וראיתי את הכתבה הזו:
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=6&id=349174


קיצר
המסר של הטרד הזה

תחרימו תוצרת בלגית
:D
luckystrike
כן ראיתי את הכתבה הזאת ...
החרם בצדק לדעתי

אפילו אם כל העניין נכון והם צודקים בקשר למה ששרון ואיתן ואלו
לא היו בסדר - מי הם בכלל שיכנסו לנו לענינים ?!?

קודם כל שישפטו את ערפאת וקסטרו וסדאם ואח"כ יסתכלו לכיוון
שלנו בכלל
NyKoN
quote:
Originally posted by luckystrike
כן ראיתי את הכתבה הזאת ...
החרם בצדק לדעתי

אפילו אם כל העניין נכון והם צודקים בקשר למה ששרון ואיתן ואלו
לא היו בסדר - מי הם בכלל שיכנסו לנו לענינים ?!?

קודם כל שישפטו את ערפאת וקסטרו וסדאם ואח"כ יסתכלו לכיוון
שלנו בכלל



ראסמי אחי
נמאס מכל הזין הזה
כל האירופאים האלה פותחים עלינו פה ונכנסים לחרא שלנו כשזה לא עניינם

אז אל תשכחו להחרים כל תוצרת בלגית קיימת בארץ!
luckystrike
quote:
Originally posted by NyKoN
ראסמי אחי
נמאס מכל הזין הזה
כל האירופאים האלה פותחים עלינו פה ונכנסים לחרא שלנו כשזה לא עניינם

אז אל תשכחו להחרים כל תוצרת בלגית קיימת בארץ!

dont worry i wont

...
גם ככה השוקולד הבלגי לא מה שהיה פעם ...
אשכרה הם זונות ועוד קראתי על מה שהם עשו
בקונגו והשוו את זה לשואה ...
איך הם לא מתביישים הקקות האלה
HyPeRSoNiC
תסלחו לי אבל הכתבה הזאת קצת מפגרת.....

quote:
החלטת בית המשפט העליון בבלגיה פוליטית, וכל עוד תהיה בתוקף, אזרחי בלגיה לא יהיו רצויים במלון הנסיכה.


ooooohhhh...... I'm shaking...... :wtf:

בכל מקרה, אמממ.... אין לי הרבה מה להוסיף....
בלגיה מטומטמים
בלגיה זונות
מוות לבלגים!? :rolleyes:
להחרים תוצרת בלגיה!!!

אממממ...... זהו!
coby
בני זונות הבלגים האלה.. נאצים ... זונות.. שימותו !!!

מהם מתערבים בכלל ... IN BITCHES !!

SUCKING HILLBILLIES !!!! :mad:


אבל בחיים שלי לא ראיתי מוצר בלגי ... גם אף פעם לא פגשתי בלגי..
אבל הם עדיין צריכים למות.......... :disbelief

death 2 the belgian waffle
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike
קודם כל שישפטו את ערפאת וקסטרו וסדאם ואח"כ יסתכלו לכיוון
שלנו בכלל


בדיוק!

זה אחד הדברים היותר מעצבנים אצל האירופאים הקקות האלה

ככה גם באו"ם. היה להם מלאאאאאאא ישובות על ישראל ומלא הצהרות נגד ישראל וכל השנים האלה - אפילו לא הצהרה אחת נגד הרשות הפלשתינאית, למרות שיש להם נציג באו"ם.

אני עדיין מאמין בהסברה, למרות הכשלון של בוש לשכנע את האירופאים על עיראק, צריך לטחון לכל העולם על השכל להסביר את עצמנו אם אנחנו לא רוצים כזה יחס, שבכלל לא יחשבו לתבוע ראשי ממשלה בארץ.

גם כל החרא הזה כי אנחנו יהודים וכי זו ארץ כזאת קטנה
לא שמעתי אף אחד שופט את פוטין שהפציץ שמה בצ'צ'ניה ערים שלמות בלי לשים חשבון מהאוויר...
Rising
איזה שטויות אתם מדברים פה...
אתם חושבים שכל בלגיה וממשלה החליטה את ההחלטה הזאת נגד שרון..
מדובר בקבוצה קטנה בתוך בלגיה..זה יכולה להיות איפלו קבוצה קטנה של נאצים או מוסלמים..שהגישה את התביעה לבית המשפט...הבית המשפט בא לקראתם..ככה שהשופט שנפלו עליו הוא גם בן זונה נאצי...
אבל ברמה העקרונית בבלגיה יש אחלה אנשים והרבה משם אוהבים מאוד את ישראל...לממשלה ולכל המועצות האחרות חוץ מהרשות המחוקקת לא היה חלק בהחלטה הזאת...
NyKoN
quote:
Originally posted by Rising
איזה שטויות אתם מדברים פה...
אתם חושבים שכל בלגיה וממשלה החליטה את ההחלטה הזאת נגד שרון..
מדובר בקבוצה קטנה בתוך בלגיה..זה יכולה להיות איפלו קבוצה קטנה של נאצים או מוסלמים..שהגישה את התביעה לבית המשפט...הבית המשפט בא לקראתם..ככה שהשופט שנפלו עליו הוא גם בן זונה נאצי...
אבל ברמה העקרונית בבלגיה יש אחלה אנשים והרבה משם אוהבים מאוד את ישראל...לממשלה ולכל המועצות האחרות חוץ מהרשות המחוקקת לא היה חלק בהחלטה הזאת...


הקבוצה הקטנה הזאת שלך כוללת 20 אחוז מהאוכלוסיה בבלגיה שהם מוסלמים
Rising
סבבה מוסלמים...
כל המוסלמים על הזין שלי...
זה לא כל בלגיה...יש 80 אחוז שלא שייך להם אתה קולט זה פי כמה וכמה...
יש הרבה אנשים סבבה שם ולמה להדביק עליהם תוית כאילו זה כל המדינה...

סתם כזה כי בא לי :
bonzai = belgium..
mike aka push = belgium
l-vee aka airwave = belgium
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement