|
:-(
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
סעמ'ק איזה עצבים
:(
מוזר - מעכשיו חיילים צריכים ללכת עם מסכות צמודות
הרגע התקשרו אליי מהצבא ואמרו לי מחר לקחת מסכת אב"כ איתי |
|
|
| Hell_Copter |
לא נעים בכלל כל הדברים האלה
שונא את כל המחבלים המזדיינים האלה שמניחים מטענים |
|
|
| oDrori |
| אין לי מה להגיב... הם כנראה מחומשים ממש חזק אם הם מוכנים להוציא 100 ק"ג של חומר נפץ על פיגוע שהורג פחות אנשים מפיגועים המוניים. |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by oDrori
אין לי מה להגיב... הם כנראה מחומשים ממש חזק אם הם מוכנים להוציא 100 ק"ג של חומר נפץ על פיגוע שהורג פחות אנשים מפיגועים המוניים. |
אחי, הם הולכים על בטוח
וקשה להם להגיע כנראה למקום מרכזי
או שהם רוצים להראות לנו שהם יכולים להגיע לכל מקום
נשבע לכם שראיתי את העיתון רציתי לבכות
:-(
סעעעעעעעעעעעעעעעמקקקקקקקק כבר עם הערבים האלה!!!
שימותו כבר |
|
|
| DjChook |
עודד תגיד לי
מה נראה לך יותר חזק
אדם שיכול להרוג 20 נשים ולמות
או אדם שיכול לפוצץ ט-נ-ק
ועוד לחיות אחרי זה .
אתה יודע איזה מוטיבציה זה נתן להם,
עוד מעט יתחילו להפיל לנו מטוסים
:(
באמת זה אחד הדברים היותר נוראיים שקראתי בימים האחרונים |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
עודד תגיד לי
מה נראה לך יותר חזק
אדם שיכול להרוג 20 נשים ולמות
או אדם שיכול לפוצץ ט-נ-ק
ועוד לחיות אחרי זה .
אתה יודע איזה מוטיבציה זה נתן להם,
עוד מעט יתחילו להפיל לנו מטוסים
:(
באמת זה אחד הדברים היותר נוראיים שקראתי בימים האחרונים |
נכון...
אצלהם הטנקים שלנו זה יעני אחד הסמלים הכי גדולים לעליונות הצבאית שלנו עליהם.
כשהם פוגעים בטנק , זה מוטיבציה חבל על הזמן כמו שחן אמר
חוץ מזה, שזה בעצם נחשב מעשה לגיטימי ממבט של העולם,
זה כאילו חיילים על חיילים |
|
|
|
|