return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
:-(
View this Thread in Original format
NaOren
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2437013,00.html


אין לי מילים...
כנסו ותראו

עושה לי רע בלב לראות דברים כאלה

:-(((
luckystrike
סעמ'ק איזה עצבים
:(

מוזר - מעכשיו חיילים צריכים ללכת עם מסכות צמודות
הרגע התקשרו אליי מהצבא ואמרו לי מחר לקחת מסכת אב"כ איתי
Hell_Copter
לא נעים בכלל כל הדברים האלה
שונא את כל המחבלים המזדיינים האלה שמניחים מטענים
oDrori
אין לי מה להגיב... הם כנראה מחומשים ממש חזק אם הם מוכנים להוציא 100 ק"ג של חומר נפץ על פיגוע שהורג פחות אנשים מפיגועים המוניים.
NaOren
quote:
Originally posted by oDrori
אין לי מה להגיב... הם כנראה מחומשים ממש חזק אם הם מוכנים להוציא 100 ק"ג של חומר נפץ על פיגוע שהורג פחות אנשים מפיגועים המוניים.


אחי, הם הולכים על בטוח

וקשה להם להגיע כנראה למקום מרכזי
או שהם רוצים להראות לנו שהם יכולים להגיע לכל מקום


נשבע לכם שראיתי את העיתון רציתי לבכות

:-(

סעעעעעעעעעעעעעעעמקקקקקקקק כבר עם הערבים האלה!!!

שימותו כבר
DjChook
עודד תגיד לי

מה נראה לך יותר חזק

אדם שיכול להרוג 20 נשים ולמות

או אדם שיכול לפוצץ ט-נ-ק

ועוד לחיות אחרי זה .


אתה יודע איזה מוטיבציה זה נתן להם,

עוד מעט יתחילו להפיל לנו מטוסים

:(

באמת זה אחד הדברים היותר נוראיים שקראתי בימים האחרונים
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
עודד תגיד לי

מה נראה לך יותר חזק

אדם שיכול להרוג 20 נשים ולמות

או אדם שיכול לפוצץ ט-נ-ק

ועוד לחיות אחרי זה .


אתה יודע איזה מוטיבציה זה נתן להם,

עוד מעט יתחילו להפיל לנו מטוסים

:(

באמת זה אחד הדברים היותר נוראיים שקראתי בימים האחרונים


נכון...

אצלהם הטנקים שלנו זה יעני אחד הסמלים הכי גדולים לעליונות הצבאית שלנו עליהם.
כשהם פוגעים בטנק , זה מוטיבציה חבל על הזמן כמו שחן אמר

חוץ מזה, שזה בעצם נחשב מעשה לגיטימי ממבט של העולם,
זה כאילו חיילים על חיילים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement