| Henkie_henk |
Ow ja ben ik gewoon de eerste die heer een threadje over maakt???
nways...
K vond eigenlijk wel dat Moreno john the dentist dik ownde.. Iemand die mijn mening deelt?.. opzich vond ik het niet nodig om die break-beats hiphop garage stuff of wat t ook was er tussen te gooien...
Moreno daarentegen draaide heerlijk!
K had gewoon amper oog voor de girlies.. okay dat ook weer niet..
GreetZ! |
|
|