return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

* light.... hehe :D
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Ow ja ben ik gewoon de eerste die heer een threadje over maakt???

nways...

K vond eigenlijk wel dat Moreno john the dentist dik ownde.. Iemand die mijn mening deelt?.. opzich vond ik het niet nodig om die break-beats hiphop garage stuff of wat t ook was er tussen te gooien...

Moreno daarentegen draaide heerlijk!

K had gewoon amper oog voor de girlies.. okay dat ook weer niet..

GreetZ!
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ow ja ben ik gewoon de eerste die heer een threadje over maakt???

nways...

K vond eigenlijk wel dat Moreno john the dentist dik ownde.. Iemand die mijn mening deelt?.. opzich vond ik het niet nodig om die break-beats hiphop garage stuff of wat t ook was er tussen te gooien...

Moreno daarentegen draaide heerlijk!

K had gewoon amper oog voor de girlies.. okay dat ook weer niet..

GreetZ!

jon the dentist draaide de eerste 75 minuten gewoon zwaar klote...geen tempo erin enzo ....vervelende muziek gewoon ....laaste 3 kwartier waren wel aardig van hem vond ik ...

hehe Moreno gooide gelijk maar ff als eerste mijn favo nummertje erin !! :D :D. Leuk om weer te zien dat 95% van de mensen het nummer gewoon NIET leuk vindt...staan beetje om zich heen te kijken !! ...tis idd ook wel errug vaag ...HEERLIJK !!! Voor de rest draaide ie wel stoer ja ....PULSAR was ook weeres heel wreed.....Ik heb ook voor de eerste keer VERDI gehoord ....van PICOTTO ...maar dat vind ik niet zo'n boeiend nummer.......

verder weinig bekende nummers.....

een leuke avond !! ;)
djiwan
quote:
Originally posted by M5

jon the dentist draaide de eerste 75 minuten gewoon zwaar klote...geen tempo erin enzo ....vervelende muziek gewoon ....laaste 3 kwartier waren wel aardig van hem vond ik ...

hehe Moreno gooide gelijk maar ff als eerste mijn favo nummertje erin !! :D :D. Leuk om weer te zien dat 95% van de mensen het nummer gewoon NIET leuk vindt...staan beetje om zich heen te kijken !! ...tis idd ook wel errug vaag ...HEERLIJK !!! Voor de rest draaide ie wel stoer ja ....PULSAR was ook weeres heel wreed.....Ik heb ook voor de eerste keer VERDI gehoord ....van PICOTTO ...maar dat vind ik niet zo'n boeiend nummer.......

verder weinig bekende nummers.....

een leuke avond !! ;)

Vedri is een heerlijk nummer..... Zijn hele nieuwe EP op BXR is goed (Metamorphose EP)
M5
quote:
Originally posted by djiwan

Vedri is een heerlijk nummer..... Zijn hele nieuwe EP op BXR is goed (Metamorphose EP)

op de een of andere manier vindt ik dat 1 van de mindere nummers van picotto ...ach ja niets aan te doen :)
djiwan
ja ieder zijn eigen :-)
Akira
ja tering zeg wat draaide die jon the dentist slecht....het begon al echt kut enzo...hij had wel lekkere platen enzo maar ja die gozer mixte echt zo slecht.Had echt het gevoel dat ie gewoon een plaat erop gooide en het hem niet uitmaakte wat de plaat ervoor was.
Ja moreno die mixte tenminste wel goed...op shockers vond ik JON aardig ok maar dit was gewoon echt KUT
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement