return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
groeten uit australie en nieuw zeeland:)
View this Thread in Original format
John
hey TA's,
ik heb eigenlijk geen hol te melden, maar ben wel geinteresseerd hoe et met de trance en feesten in NL staat!
hoor hier al maande geen nieuwe trance meer, maar 9 maart komen armin van buuren, mauro picotto, speedy j, dave seaman, junkie xl en nog wat andere naar melbourne, dus als ik dan nog hier zit kan ik ook weer eens naar een feest...gvd wat mis ik dat:/
heb nog wel wat pics van nieuw zeeland...beetje nature enzow




abel tasman national park


ik op een gletsjer (check mn regenjas en mn schoenen....:S)


remarkables in queenstown, skyline van mordor in LOTR


queenstown, lake wakatipu




mirror lakes en milford sound, fiordland.


walvisstaart


dolfijnen


nieuw zeelandse


laatste dag in NZ, beetje in christchurch op een grasveld zitte...

hmm nou dat was et wel..de aus pics staan op de site:) www.wegoaustralia.tk
en de andere nz pics kome der binnekort op..

feestze


john

ps tof dat je een berichtje in et gasteboek achtergelaten hebt flipper01! :)
Jappio
Heej John!! Kicke foto's!! Volgens mij heb je het wel aardig naar je zin daar in Nieuw Zeeland :) Heb van een maatje van me gehoord dat dat 1 van de mooiste landen ter wereld is, en dat is ook wel te zien op jouw foto's!! Anyway, veel plezier nog op je trip!! Maak er een mooie tijd van :D
SnuggLe
Vette TOP foto's man! DAMN ik ben dik jaloers!

Als ik afgestudeerd ben ga ik ook naar Nieuw Zeeland, 1,5 met mijn moeder rondtrekken. Wordt VET!
Muppet
gave foto's!!!!!!!!...lijkt me echt supergaaf...over 1.5 jaar ga ik voor 6 maanden naar Nieuw-Zeeland..als het er zo uit ziet...WHO


Have fun verder

Greetz Muppet
arj1o1
ziet er prachtig uit ben bang dat het mij de komende 10 jaar niet zal lukken daarheen te gaan
Switch
jezus gek, wat een mooie foto's zeg
en wat een groen land is Nieuw Zeeland toch, moet ik echt een keer naar toe :)
total woot
VETTE VETTE VETTE FOTO'S!!!!


quote:
Originally posted by SnuggleAls ik afgestudeerd ben ga ik ook naar Nieuw Zeeland, 1,5 met mijn moeder rondtrekken. Wordt VET!


Anderhalf wat? :p


Grtz
WooT
Ruben_Dubbink
ruilen John?

Geweldige foto's zeg! Heb ooit een keer de wens om naar Australie te gaan om daar wat rond te trekken. Mocht ik dat gaan doen, dan komt Nieuw Zeeland ook zekers aan bod! Super!

Veel plezier daar!

GreetZ RubDub
Dj Lex
quote:
Originally posted by total woot
VETTE VETTE VETTE FOTO'S!!!!




Anderhalf wat? :p


Grtz
WooT


jaar? ;)


Hey John gave foto's heb je gemaakt man, ziet er echt schitterend uit :D Dat soort gebieden kennen we helemaal niet hier :S
MaGiK54
Mooie pics :D

TranceFool
Ziet er echt supermooi uit zeg he....pffff!
Veel plezier verder :)
Partyhardy!
wat een super mooie foto's John! :) tering wat gaaf, ik ben ook vet jaloers! ;)
nog veel plezier daar verder!!! :cool: :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement