|
min första inspelade mix
|
View this Thread in Original format
| zamson |
från december - har inte fått ordning på grejjorna först nu...
vill ha lite feedback.. så ni som brukar dja kan ju tanka om ni orkar o lyssna lite :P nån övergång e hemsk men annars e jag nöjd :)
(save target as)
http://www.revenge.se/playground/za...ecember_mix.mp3
tracklist:
01. Rank 1 - Conspiracy
02. Sensation - The Anthem (Johan Gielen Remix)
03. Ferry Corsten - Punk
04. M.I.K.E - The running night
05. Katana - Fancy Fair
06. DJ Tiesto - Obsessions (Frank Biazzi Remix)
07. Marco V - G.O.D.D
08. Poeppelbaum & Helm - 25 Dot 17 (1st club mix)
09. Marco V - Simulated
10. Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
11. DJ Tiesto - 643 (Loves on Fire) (Oliver Lieb Remix)
12. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto remix)
//zamson |
|
|
| Vizay |
| sitter å tankar just nu....fan playlisten ser grymt skön ut...ska bli kul å höra de här :) (my kind of music) ;) |
|
|
| Vizay |
jävligt snygg övergång mellan första å andra låten först å främst.. :D
sen den obligatoriska frågan, cd eller vinyl? (tyckte de lät som vinyl när du gjorde nån backscratch i första låten men de kan ju höra till) :)
[kommer mer när jag kommer på mer] ;) |
|
|
| Amnezia |
började lyssna nyss...e det cd lr vinyl????
soft set..bra låtordning oxå..keep the good work...;) |
|
|
| dbl |
| lät faktsikt himla bra du :) |
|
|
| zamson |
det är traktor dj studio 2... närmaste jag kunde komma riktiga grejjor (har 0 kronor) men allt e live. har fixat en shoutcast server nu så jag ska försöka köra nå set live nån dag. ska spara till vinyl :P mycket roligare och lättare me riktiga grejjor
hoppas ni inte blev för besvikna nu :P kul me bra feedback
//zamson |
|
|
| Vizay |
hehe jag började också köra traktor först...inge fel med det....måste säga att de blev förvånansvärt bra för å va traktor :)
vänta bara tills du får riktiga grejer...de e då det roliga börjar :D |
|
|
| zamson |
lirade mkt förut på fritidsgårdar och ibland stora fester.. har slutat me d nu (vetefan varför hehe) och har inga pengar till o köpa egna spelare...
traktor är bra men man känner sig så jäkla begränsad... mixarna blir helt okej men i det stora hela lite enformiga
fast det beror ju på lite hur man mixar också :P |
|
|
| dbl |
Ni har inte lust att skänka lite pengar till mig så att jag har råd att köpa some equipment liksom????
vill ju ha, men har inte råd :( |
|
|
| Vizay |
| dbl: du e alltid välkommen hem å lira lite om du e i sthlm :D |
|
|
|
|