|
TE! the story! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| P4z! |
| Jag vill tillbaka! :) älskade Cygnus X liveakt, Kai Tracid, Johan Gielen och Cosmic Gate! Jag och en kompis blev filmade av kamerakillen till TE2003 dvd:n :D |
|
|
| NordLight |
Hur fick ni in kameran??
Vår kamera tog ordningvakterna hand om vid visiteringen. Sen fick vi tillbaka den när vi gick därifrån...:mad:
NL |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Glorie
presspass :p |
FUSK !
;) |
|
|
| P4z! |
| Vakterna där konfiskerade mitt snus :stongue: :stongue: |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by P4z!
Vakterna där konfiskerade mitt snus :stongue: :stongue: |
LOL!
Och polarens Viagra...:D :D :D :D :D :D :D
NL |
|
|
| Glorie |
| haha, varför gick din kompis in me Viagra? :D |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by Glorie
haha, varför gick din kompis in me Viagra? :D |
Stamina!
:D ;) :D
NL |
|
|
| NordLight |
Faktum är att han fick den av nån tjej på en coffeshop. Hon tyckte han kunde ha användning för den!!!
Tror du vi garvade eller... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by P4z!
Vakterna där konfiskerade mitt snus :stongue: :stongue: |
jag glömde säga att snus är illegalt här ;)
tror faktiskt att det är illegalt i varje europeiska landet utan Sverige :D |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag glömde säga att snus är illegalt här ;)
tror faktiskt att det är illegalt i varje europeiska landet utan Sverige :D |
Jag tror de säljer snus i Tyskland? Aja det va kul iaf, vakterna hade ingen aning om vad det var för nåt :D |
|
|
| Glorie |
NL, haha... var ni på coffeshop me? era galningar :D
scul, aaa, har hört nåt om d me. haha.. knasigt det där...att d e olagligt överallt men inte i sverige :D |
|
|
|
|