return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Mangeltechno på fredag 21/2
View this Thread in Original format
Kraith
Från Bastards infobrev:

------------------------------
Äntligen var det dags igen. Fredagen den 21:a februari kommer nämligen första versen på DÖRTI DISKO. Ett härligt litet party för alla våra medlemmar med löjligt bra musik, smarriga drinkar och den skönaste vibben i stan. Eftersom att lokaliteten endast uppbringar viss kapasitet så kan vi inte släppa in några som inte är Bastarder. Vi kommer därför matcha era emailadresser i dörren så se till att ni har rätt mail representerade under erat användarnamn. Om du inte är medlem och tänker ta dig till partyt gör du nog rätt i att regga dig omgående på http://www.bastard.st

DIRTY DISKO
[första versen]
21:a februari
22:00-08:00

Deejays:
Danijel Alpha
Micke Term
Damien
Bennie

+ En trevlig gäst

Lokal:
Bolidenvägen 12

Entré:
100 sköna svenska kronor

P.S. Kom i tid. Stället kommer fyllas fett med fort. Först till kvarn så att säga.

Mer info på www.bastard.st

Vi lav jo al!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement