|
Pre Interview Post: Dazzle - Cor Fijneman
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw: Iedereen die mensen kon/zou interviewen: KOMT ER NOG WAT VAN verder?
|
Ja, Snuggle, 't zit in t vat:D
Vragen:
Fijneman: Will there be more cooperations with Tiesto?
How did you joined Black Hole?
en (standaard): What do you think about mp3's? |
|
|
| SnuggLe |
English please...
Ze moeten ook in het Engels antwoorden namelijk.
Want ik ga al die zooi niet vertalen iig. |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
English please...
Ze moeten ook in het Engels antwoorden namelijk.
Want ik ga al die zooi niet vertalen iig. |
Zat er net aan te denken inderdaad..... |
|
|
| kreischer2000 |
what do you think of tiesto?(Both)
What do you think of Trance Energy(To Cor)
When did you start spinning?(Both)
What is your all time favorite track?(Both)
Who is your idol?(Both) |
|
|
| kolkiewolkie |
(2 cor) you used to spin the really smooth and spacy trance like on the in trance we trust albums. Lately you spin harder tracks and spinned on the hardstage of Trance Energy. Why did you changed your style? Is it because the market of trance has become less interesting (read: less interest for bookings) or have you 'just changed my interest to harder styles'??
wat een UBERLETE vraag zeg! :cool: :tongue2 |
|
|
| Eye-Riz |
jij luie deugniet, snuggle!!! :p
kom op, beetje je engels oefenen, moet kunnen :p
what do you think is most ennoying that people can do while you're playing?
how do you prepare your sets, how much time does it cost. |
|
|
| DjRV |
komop mensen,meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer vragen
dazzle gaat dit jaar echt doorbreken en naja cor heeft dat in 2002 door gemaakt...waar blijven jullie nou met jullie ikgeilopdj's uberl33te vragen?:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DjRV
komop mensen,meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer vragen
dazzle gaat dit jaar echt doorbreken en naja cor heeft dat in 2002 door gemaakt...waar blijven jullie nou met jullie ikgeilopdj's uberl33te vragen?:D |
"als jullie met ruben werken, hoe geil is hij"?
Minder geile vragen:
"Hoe ze achter de schaduw van Tijs vandaan gaan komen"
"Wat ze aan de scene willen verbeteren nu ze gaan doorbreken"
Brammetje, vertaal jij het effe voor me...mijn engels is hardstikke brak ;) |
|
|
|
|