|
BrEeZaH (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
| Laat ze lekker stoer hun breezers drinken, want jahh dat is toch gewoon stoerrrr |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by TranceHydra
:tongue2
Het is wat met de jeugd van tegenwoordig :) Waar is de tijd van de Transformers, Raiders en 2 Unlimited gebleven? :P |
ja leip is dat hè als je het vergelijkt.. je zou je haast oud gaan voelen :rolleyes:
je ziet nu echt een kloof onstaan tussen 'onze' generatie en de kinderen die nu puberen :D |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by arj1o1
als de breezer weg is gaan ze wel aan de smirnoff of zoeits je krijgt ze toch niet weg |
Ik neem aan dat je hier ICE mee bedoeld ! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Rinus
Laat ze lekker stoer hun breezers drinken, want jahh dat is toch gewoon stoerrrr |
Heh... ja, dat moet het wel zijn... want echt lekker zijn ze niet... Alleen die Citrus vinnik nog wel te nassen... |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Ik neem aan dat je hier ICE mee bedoeld ! :whip: :whip: :whip: |
uh ja :toothless |
|
|
| TranceHydra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Heh... ja, dat moet het wel zijn... want echt lekker zijn ze niet... Alleen die Citrus vinnik nog wel te nassen... |
Het kan aan mij liggen, maar als ik zo'n citrus-breezer naar binnen werk, kan ik meteen de rest van de dag niks meer eten, zo'n last van m'n tanden krijg ik daarvan :) |
|
|
| Raymond |
Was er niet laatst zo'n onderzoek geweest waaruit zou moeten blijken dat je van breezers eerder dronken werd dan van bier? :rolleyes: Ik geloof er niks van! ;) |
Dat had te maken met de ingredienten, die worden eerder opgenomen in de bloedbaan, dan bijv bier.....
Dus worden die kids ook sneller dronken, soms al na het drinken van 1 flesje. Wat een beesten zijn het toch :D |
|
|
| Blik |
Was er niet laatst zo'n onderzoek geweest waaruit zou moeten blijken dat je van breezers eerder dronken werd dan van bier? :rolleyes: Ik geloof er niks van! ;) |
lijkt me vrij logisch aangezien er in breezers meer alcohol zit dan in bier, namelijk 5.4% tegen 5% alcohol |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
lijkt me vrij logisch aangezien er in breezers meer alcohol zit dan in bier, namelijk 5.4% tegen 5% alcohol |
Die 0,4 % zal toch niet zo extreem de reden zijn om sneller dronken te worden.
Misschien dat je na 3 liter het verschil voelt :)
Vaak wijken de persentages af van wat er in zit.
Dat is heel variabel |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Die 0,4 % zal toch niet zo extreem de reden zijn om sneller dronken te worden.
Misschien dat je na 3 liter het verschil voelt :)
Vaak wijken de persentages af van wat er in zit.
Dat is heel variabel |
bij kindertjes van 14 jaar oud maakt dat wel uit |
|
|
| eieregooie |
| En dan ligt het er nog maar net aan welk bier je neemt... :) |
|
|
| robin |
weer zo'n domme actie, breezer is niet lekker, iedereen doet maar alsof volgens mij, van die troep krijg je zo'n ontigelijk slijmerige bek das niet normaal meer, smirnoff is wel lekker, ice ja, maar ja als je t goed wil doen haal je 1 smirnoff 2 flugel en een fles passie (lekker goedkoop) ofzo niet dat passie nou echt lekker is maar dat proef je opgegeven moment toch niet meer, en als je dat alles op heb is t meestal best gezellig :D:D:D:D
:crazy: als je dan nog meer wil haal dan bier, ookal vind je t ranzig je proeft t toch niet meer :D:D
das mijn drink advies voor jeugdige alcolisten, zo doe k t ook altijd :D:D
ontopic breezer weg halen lost niets op, lokt alleen uit tot meer agressie |
|
|
|
|