|
זה מוזר...
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
שלחו לי את זה היום..
:/
מישהו יודע מאיפה זה??? |
|
|
| nesher |
זיוף , או שזה תורגם
בזמן הזה לא היה נראה לי שום יהודי בגרמניה שדיבר עברית
או כתב עברי ת, ככה ביום יום
לא עיתונות לא כלום
גם אם כן , זה יענו השלכה למה שהולך להיות עכשיו?
סתם טפשי
קיצר , בלאטטטטט |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by nesher
זיוף , או שזה תורגם
בזמן הזה לא היה נראה לי שום יהודי בגרמניה שדיבר עברית
או כתב עברי ת, ככה ביום יום
לא עיתונות לא כלום
גם אם כן , זה יענו השלכה למה שהולך להיות עכשיו?
סתם טפשי
קיצר , בלאטטטטט |
ת'אמת שנראה לי שכן רשמו בעברית בתקופה ההיא...
אבל אני לא סגור על זה..
אבל גם לי נראה שזה סתם המצאה של מישהו כדי להראות שהמצב לא השתנה.... |
|
|
| oDrori |
זה לא זיוף כי מן הסתם הגיוני שאחד ממליון ומשהו היהודים מגרמניה היה כותב את זה ... וכמובן שהם לא מראים לכם תצלום של המסמך שהיא כתבה כי מה היא תכתוב, "ציפורה שוורץ, ברלין, 1933" על ההדפסה שלה? הם מביאים לכם איזשהו מסמך מתועד שבומ מודפסים הדברים שלה.
הקבלה יפה.
EDIT:
רק העניין של הגז נראה לי חשוד |
|
|
| DjChook |
בעיקרון זה פשוט אנלוגיה, לא בטוח שבאמת הדבר נכתב
BUT IT MAKES U WONDER....
ב'אמת אני חושב שבאירופה בשנת 33 לא דיברו על גזים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ב'אמת אני חושב שבאירופה בשנת 33 לא דיברו על גזים |
נסה את זה שלא דיברו ב 33 על מלחמה בכלל כי רק היטלר עלה לשלטון...
ונסה את זה שארצות הברית הייתה במדיניות הבדלנית שלה עד שנת 42 או משהו כזה...
ואז נראה מה תסיק מה"מסמך" הזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
EDIT:
רק העניין של הגז נראה לי חשוד |
*agree*
ראסמי מוזר ...
חוץ מזה מאיפה הבאת את זה ? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
*agree*
ראסמי מוזר ...
חוץ מזה מאיפה הבאת את זה ? |
מישהו שלח לי
וזה נראה לי ממש מוזר
:/
סתם מפוברק
השורות הראשונות דווקא נראו מוזרות וחשודות כי לא נראה לי שככה דיברו אז ואם כן אז זה מה שאמרו.
ולקראת הסוף זה נראה יותר אמיתי... |
|
|
| Hell_Copter |
מתעלמים בכוונה מהפוסט שלי?!
או שאתם פשוט משחקים אותה??
כי הפוסט שלי די מוכיח שזה לא אמיתי... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מתעלמים בכוונה מהפוסט שלי?!
או שאתם פשוט משחקים אותה??
|
מישהוא כתב פה משהוא ?
אני לא רואה כלום...
מוזר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מישהוא כתב פה משהוא ?
אני לא רואה כלום...
מוזר |
מוזר... הנוער של היום :rolleyes: |
|
|
| coby |
היו פצצות גזים גם במלחמת העולם הראשונה לא ?!
אני זוכר שלמדנו על זה..
אבל זה לא אמיתי ! ... אף אחד לא דיבר ככה ב 1933
זה כאילו משווים בין היטלר לסאדם... גרמניה לישראל...
נראה לי :confused: |
|
|
|
|