return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
View this Thread in Original format
NyKoN
הדבר הכי מצחיק בעולם

http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=2&id=351274

חחחחחחחחחחחחח!@#%!@$%
coby
חחחחחח...

איך זה בדיוק למטרות שלום ?!!


הרסו את פרס :(
Trance man
LOL!

שי ודרור צריכים לצחוק על זה :)
clubber@work
אני לא רוצה להרוס לכולם את הצחוק אבל...

ברגע שהוא משתמש באנרגיה גרעינית בתור תחנת כוח
או תחנת מחקר
אז בעצם זה לא צבאי ולא נועד למלחמה וארה"ב יכולה
ללכת לחפש מישהו אחר לתקוף..

למרות שלפי דעתי אין מצב שזה המצב
itamarsan
quote:
Originally posted by coby
חחחחחח...

איך זה בדיוק למטרות שלום ?!!


הרסו את פרס :(

חחחחחחח
הרסו לי את פרוויקט מזרח התיכון שלייי
NyKoN
לא יודע

לא נראה לי שאם לאיראן יהיה כח גרעיני ביד הם ינצלו אותו בשביל כח ובשביל מדע...


EDIT
עוד משהו להוסיף

נראה לי טיפה מוזר שיו"ר הסוכנות לאנרגיה אטומית הוא ערבי..
ואח"כ מצפים לשפיטה הוגנת- אין פלא שהוא אמר שלעיראק אין נשק כימי/ביולוגי
בטח כמו שהוא אמר פה שהכח הגרעיני של איראן ישמש לשלום


טיפה אירוני...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement