return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
יצחק דרורי - המוח! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
יש לי ידידה שהיא כל היום אבל כללל היוםםם מזדיינת עם חבר שלה
יענתו חבר שלה גומר מחכה 2 דקות ומזיין אותה שוב
בלי הפסקה


נימפומנית?!
חבר שלה בנזונה עם מזל אה...
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה ?
מתחבר טוב עם הטנטרה שלמדתי ...
צריך להגיע קודם כל להיטהרות נפשית לפני האקט לא ?
קיצר יש שם שיטות נחמדות בקאמא-סוטרא אבל אין על
הטנטרה ...


יייוואאאאוווו...
אתה למדת טנטרה?! אני מזה מתלהבת מזה בזמן האחרון, חבל על הזמן!$@#
אין, נכנסתי לזה חזק.. ועכשיו אני מחפשת בן זוג לזה...:)
DjChook
נרשמתי לקורס במתנס הקרוב בשבילך !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
נרשמתי לקורס במתנס הקרוב בשבילך !


יש מתנס בשיכון המרגניות הורודות שלכם?

חשבתי שיהיה.... :)
Hell_Copter
דרך אגב... אם כבר ספרים...
אז מומלץ מאוד לקרוא את
"מישהו לרוץ איתו"
של דוד גרוסמן
ספר ממש ממש יפה... אני זוכר עשיתי עליו עבודה לבית ספר... שווה כל רגע מהקריאה שלו
Scorchio
אלונה אני יישמח להיות בובת המשחקים שלך אם תנדבי אותי
חחחחחחחחחחח מעיינת בקאמא סוטרא

פיייי
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
יייוואאאאוווו...
אתה למדת טנטרה?! אני מזה מתלהבת מזה בזמן האחרון, חבל על הזמן!$@#
אין, נכנסתי לזה חזק.. ועכשיו אני מחפשת בן זוג לזה...:)


התחלתי לקרוא וללמוד רק זה בעייתי בטרוף
טנטרה זה ההמשך לדרגה הרוחנית של אחרי יוגה

וזה לא דווקא על סקס וכאלה כמו שכולם חושבים ...
זה עם המון טכניקות וריקון נפשי וכל מיני חרא כזה
שבתוכו מן הסתם יש הרבה סקס ...

אין על טנטרה - שם את הסוטרא בכיס הקטן ...

ואין על תנוחת הישיבה האחורית - זה סתם באופן כללי


בכלל צריכים ט'רד - התנוחה העדיפה עלייך !
אלונה נראה לי את המתאימה לפתוח אותו ...
BlueHawk
עשית לי חשק עכשיו.. נראה לי אני גם יקרא את זה
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
התחלתי לקרוא וללמוד רק זה בעייתי בטרוף
טנטרה זה ההמשך לדרגה הרוחנית של אחרי יוגה

וזה לא דווקא על סקס וכאלה כמו שכולם חושבים ...
זה עם המון טכניקות וריקון נפשי וכל מיני חרא כזה
שבתוכו מן הסתם יש הרבה סקס ...

אין על טנטרה - שם את הסוטרא בכיס הקטן ...


כולם חושבים, אף אחד לא יודע כלום על זה בכלל, אחד הדרכים ללמוד את
הטנטרה ולהתבטא היא דרך הסקס, אבל זה ממש לא הכול, וגם ההתעמקות היא
לא בסקס עצמו אלא בתהליך...בבני הזוג, ביחס..


דרך אגב
איפה אתה קורא ולומד על זה?
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
כולם חושבים, אף אחד לא יודע כלום על זה בכלל, אחד הדרכים ללמוד את
הטנטרה ולהתבטא היא דרך הסקס, אבל זה ממש לא הכול, וגם ההתעמקות היא
לא בסקס עצמו אלא בתהליך...בבני הזוג, ביחס..


דרך אגב
איפה אתה קורא ולומד על זה?


כנסי לסטימצקי ברעננה בקניון - יש מוכרת שמומחית בחרא הזה
חבר שלי קונה ספרים ואנחנו עושים החלפות ...

גם הדאלי-לאמאה מלמד על הבודהה באיזה ספר
שאני קורא עכשיו - מעניין אחושרמוטה ...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
אחח איזה נוסטלגיה
בכיתה ג' פשוט קראתי את כל הסידרה
הספר האחרון שקראתי דרך אגב נראה לי היה בכיתה ג או ד
"צוציק"
:p


אף פעם לא אהבתי את צוציק...
ג'ינג'י היה שוס בזמנו
והייתה עוד סידרה שהלכה חזק... רק לא זוכר מה היא
אני זוכר שגם לא אהבתי את צ'יפופו מי יודע מה... אבל קופיקו די היה נחמד
nargila-man
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אף פעם לא אהבתי את צוציק...
ג'ינג'י היה שוס בזמנו
והייתה עוד סידרה שהלכה חזק... רק לא זוכר מה היא
אני זוכר שגם לא אהבתי את צ'יפופו מי יודע מה... אבל קופיקו די היה נחמד


עכשיו עלה לי השם...

טולי תעלולי...
וואי יאללה עם הילדה המסריחה הזאת עם הטלטלים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement