return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
12 בלילה ויש מה לראות!
View this Thread in Original format
clubber@work
מרוב שיעמום פתחתי טלויזיה ב12
סורק ערוצים (איזה חרא הכבלים האלה לעומת יס)
פתאום מגיע לערוץ אגו
מסתכל באינפו (מזל שיש ממיר דיגיטלי) - "כרגע משודרת התוכנית קצפת
אין נתונים על תוכנית זו"
וואלה יופי מצד אחד נותנים נתונים מצד שני עובדים עליך בעיניים
בקיצור אני שמחכה לאיזה תוכנית סקס (בכל זאת 12 בלילה:)(
קולט פתאום סב פונטיין מתקלט בארגנטינה!

קיצר תוכנית ליגה - מסקרת את סצנת המועדונים בעולם - קטעים ממסיבות
ראיונות עם DJ'S
נראה ליגה!
הבעסה היחידה שזה נראה לי קצת עתיק בגלל הטראקים שנוגנו ברקע
)SWEET REALESE( לדוגמא...

בקיצר ערוץ 57 בממיר הדיגיטלי
אגו
12 בלילה בערך ולא יודע איזה יום תבדקו לבד!
Trance man
ווי נשמע טוב!
איזה באסה שאין לי את ערוץ "אגו" בממיר הדיגיטלי!! (אבא קמצן)
בטח קוראים לתוכנית
CREAM
כמה לא מפתיע..

היתה תוכנית פעם על סצינת המועדונים באנגליה שהיתה בערוץ
BBC
מעניין אם זאת היא...
DjChook
טוב סתמו

הייתי בטוח שאני רואה את הטרד ויודע על מה מדובר

כל יום ב 12 וחמישה, ככה בדיוק אחרי מבזק החדשות

ערוץ 3, הסניגור !

איזה סדרה תותחית, אני ראיתי חלק מהפרקיעם כבר פעם שזה היה יעני בפריימ טיימ, אבל עכשיו אני לא מפסיד פרק

המשחק של הדמות הראשית ושל האבא שלו ככ תותחים

אדישים כאלה, בדיוק כמו שצריך

הם משחקים נהדר וכל העלילות של הפרקים כתובות מצוין


קיצור, מומלץ
Hell_Copter
עזבו אתכם מזה
היום ב 2:30 בלילה פרק אחרון של חברים!!!!
רייצ'ל יולדת
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזבו אתכם מזה
היום ב 2:30 בלילה פרק אחרון של חברים!!!!
רייצ'ל יולדת


יווווווווו......
אין על חברים, הסידרה הכייי גדולה שיש, נראה לי ראיתי כבר את כל הפרקים איזה 1000000 פעם:)
איזה כיף לי:D
DjChook
לחבר שלי יש את העונה החדשה במחשב ,

צריך לקפוץ לקחת את זה ממנו
Q-PiXeL
יש לי גם את כל העונה החדשה...
עדיין יש להם את זה!
:)
luckystrike
ואללה היום פרק אחרון ?
סעמ'ק מה ישימו במקום זה בלילה ?!?
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
טוב סתמו

הייתי בטוח שאני רואה את הטרד ויודע על מה מדובר

כל יום ב 12 וחמישה, ככה בדיוק אחרי מבזק החדשות

ערוץ 3, הסניגור !

איזה סדרה תותחית, אני ראיתי חלק מהפרקיעם כבר פעם שזה היה יעני בפריימ טיימ, אבל עכשיו אני לא מפסיד פרק

המשחק של הדמות הראשית ושל האבא שלו ככ תותחים

אדישים כאלה, בדיוק כמו שצריך

הם משחקים נהדר וכל העלילות של הפרקים כתובות מצוין


קיצור, מומלץ


גם כמה חברים שלי אמרו לי ליראות את זה
אבל אין לי כח אני אחרי 11 ככה נירדם כבר
וגם ככה אני כבר יוצא כמעט כל לילה למה אין מה לעשות בבית
אני פשוט משתעמם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
יווווווווו......
אין על חברים, הסידרה הכייי גדולה שיש, נראה לי ראיתי כבר את כל הפרקים איזה 1000000 פעם:)
איזה כיף לי:D


גם אני !!!!
איזה כיף לנו!!

Tarantula
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
יש לי גם את כל העונה החדשה...
עדיין יש להם את זה!
:)


יווווווווו... אני רוצה עונה חדשהההה!#$@##$
Trance man
אנשים מצטער לאכזב אתכם....
אבל קראתי כתבה שבוע שעבר בעיתון שערוץ 3 הסתכסך עם חברת ורנר וכנראה הם לא ירכשו את העונה החדשה של חברים, בגלל שזה יותר מידי יקר...
:nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement