|
Typiskt
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
politker
man borde lägga en snigel på Görans öga... :mad: ja blir så fördömdad på alla politiker som suger ut allt de kan från systemet...samtidigt har vi inte råd att ge våra gamla och sjuka den vård de behöver och samtidigt går minst 10 000 personer hemlösa.
för att ta några exempel |
|
|
| dj_hysterix |
Jo jag vet...svensk politik suger...
men .. va mycket du spammar glorie :stongue: :p (skojar;)) |
|
|
| lonne |
| Haha, jag håller verkligen med. Jag tycker bara de sänder ut massa falska förhoppningar och smutskastar varandra. Jäkligt jobbigt att man inte får förtoende för politikerna när det är deras jobb. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by lonne
Jäkligt jobbigt att man inte får förtoende för politikerna när det är deras jobb. |
exakt...
Jasså du Hysterix... du tycker ja spammar :p |
|
|
| ScuL |
Hollandska politik suger hårdare.. Det e säkert :(
I min gatan finns det flera människor som sa att de jobbar inte och får bidrag därför, men faktiskt jobbar de ändå!
Myndigheterna kommer aldrig att kontroleras. :rolleyes:
Nuvarande Hollandska statsminister (Balkenende) har en lägenhet mitt i Haag som koster 7 000 € (ca. 65 000:- SEK) per månad.
Han bor inte där det är bara för 'administrativ arbet'
Det är synd av skatteinkomster :( |
|
|
| Xo|oX |
| AHH! hahahaha det uttrycket "lägga snigel på hans öga" hade ja ju totalt glömt bort! det tål att användas... det borde fan gå till världhistorien som den mest ägande tortyrmetoden! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Xo|oX
AHH! hahahaha det uttrycket "lägga snigel på hans öga" hade ja ju totalt glömt bort! det tål att användas... det borde fan gå till världhistorien som den mest ägande tortyrmetoden! |
hehehe precis... för den som inte kommer ihåg vare väl små dagisbarn va som Radiotjänst i Kiruna anv. till sin reklamkampanj för att bet. tv-licens? alla som e dumma och inte bet. avgift borde få en snigel på ögat :p hoho |
|
|
| dj_hysterix |
Nej inte att du spammar...men du har jävligt mycket att diskutera om..:p
tur att du inte e en såndär tråkig person :D :rolleyes: |
|
|
| dj_hysterix |
Såg på rapport idag.... vid ungefär 5 tillfällen klaga dom på socialdemokraterna :stongue:
bah..jag fattar inte vem som väljer socialdemokraterna som ledande parti i regeringen...:rolleyes: |
|
|
| [nils] |
måste också hålla med (grupptryck :p)
svenska politiker = bakom flötet o speciellt dom åt vänster hållet till :o
men sen igen, vad förlorar det svenska folket på det (förutom deras förtroende)? jag menar, 4400 :- i mån räcker knappt för någon mat till Göran... och vi måste typ punga ut 0.020 öre extra? hehe, så så farligt är det juh inte, och så får dom andra partierna vara stöd i dessa hemska tider och försöka överta tronen från det folktappande socialdemokraterna. :D :rolleyes:
det är iaf skumt. mycket skumt, kära Watson |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Nej inte att du spammar...men du har jävligt mycket att diskutera om..:p
tur att du inte e en såndär tråkig person :D :rolleyes: |
u're right, ja e värsta diskuterartjejen, gillar d :p
å aaaa, tur att ja inte e tråkig ;) hehehee |
|
|
|