|
איזה מגניב הסלולארי הישראלי הראשון!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
נראה נחמד
לא הבנתי למה ישראלי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
נראה נחמד
לא הבנתי למה ישראלי |
כי זה חברה ישראלית עשתה אותו...
קראתי על זה ב
ynet |
|
|
| DjChook |
הבנתי אותך
עכשיו גם ראיתי באתר שלהם
בא לי
NOKIA 3510i
איזה פרסומות גאוניות ! |
|
|
| coby |
וואי איזה פלאפון חייה !!
:wtf:
אבל אני לא רוצה לתאר לעצמי כמה אחד כזה יעלה :rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
נראה יפה מאוד
היה טלפון שפיתחו בארץ... אבל שייך למוטרולה
המוטרולה טיים פורט ביזנס- הפלאפון הראשון בעולם עם טרי בנד יענו שיכול לעבור בכל העולם, המציאו אותו בארץ
כבוד
:D
3510i
חמוד
8310 יותר טוב
:D |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגדיר טוב |
מזתומרת?
אתה רוצה שאני אגיד לך במה 8310 יותר טוב מאשר 3510? |
|
|
| DjChook |
לא כי אני בטוח שאני יכול לחשוב על כמה דברים בעצמי
הקטע הוא שה
3510
פשוט טכנולוגית יותר טוב
והוא גם מלא בדברים שילדים אוהבים
ה 8310
אני לא מת על הסידרה הזאתי
קטנה לי מדי
יש לי יד גדולה :)
בלי שום קשר אבל הפלאפון הזה גם הרבה יותר זול תאורטית |
|
|
| Sniper |
סעממק מישום מה הזין הזה לא עולה לי
באמת פירסומת טובה של הנוקיה האהבתי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אלוהים! איזה פלאפון!!!!
אני חייב אחד כזה!!!!! פלייייייז שיוציאו אותו לרשת סלקום!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
ה 8310
אני לא מת על הסידרה הזאתי
קטנה לי מדי
יש לי יד גדולה :)
|
ואללה צודק מאה אחוז !
זה כל כך קטן שזה לא מגיע מהאוזן לפה !
ואז אתה צריך לדבר לזה כמו באוקי טוקי כזה
לדבר לחוד ואז להזיז כדי להקשיב לחוד ...
גם אני לא אהבתי את הסדרה |
|
|
|
|