return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איזה מגניב הסלולארי הישראלי הראשון!
View this Thread in Original format
Flotser
נראה ממש טלפון מגניב,
אמן יבואו עוד כאלה

תכנסו זה כזה תמונה שאפשר לסובב אותה של הפלאפון:

http://www.alphacell.com/alphacell/alphacell_m5_v2.htm
DjChook
נראה נחמד

לא הבנתי למה ישראלי
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
נראה נחמד

לא הבנתי למה ישראלי


כי זה חברה ישראלית עשתה אותו...

קראתי על זה ב
ynet
DjChook
הבנתי אותך
עכשיו גם ראיתי באתר שלהם


בא לי
NOKIA 3510i

איזה פרסומות גאוניות !
coby
וואי איזה פלאפון חייה !!
:wtf:

אבל אני לא רוצה לתאר לעצמי כמה אחד כזה יעלה :rolleyes:
NyKoN
נראה יפה מאוד

היה טלפון שפיתחו בארץ... אבל שייך למוטרולה
המוטרולה טיים פורט ביזנס- הפלאפון הראשון בעולם עם טרי בנד יענו שיכול לעבור בכל העולם, המציאו אותו בארץ
כבוד
:D

3510i
חמוד

8310 יותר טוב
:D
DjChook
תגדיר טוב
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
תגדיר טוב



מזתומרת?
אתה רוצה שאני אגיד לך במה 8310 יותר טוב מאשר 3510?
DjChook
לא כי אני בטוח שאני יכול לחשוב על כמה דברים בעצמי

הקטע הוא שה
3510
פשוט טכנולוגית יותר טוב

והוא גם מלא בדברים שילדים אוהבים

ה 8310
אני לא מת על הסידרה הזאתי
קטנה לי מדי

יש לי יד גדולה :)

בלי שום קשר אבל הפלאפון הזה גם הרבה יותר זול תאורטית
Sniper
סעממק מישום מה הזין הזה לא עולה לי
באמת פירסומת טובה של הנוקיה האהבתי

HyPeRSoNiC
אלוהים! איזה פלאפון!!!!

אני חייב אחד כזה!!!!! פלייייייז שיוציאו אותו לרשת סלקום!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook

ה 8310
אני לא מת על הסידרה הזאתי
קטנה לי מדי

יש לי יד גדולה :)



ואללה צודק מאה אחוז !
זה כל כך קטן שזה לא מגיע מהאוזן לפה !
ואז אתה צריך לדבר לזה כמו באוקי טוקי כזה
לדבר לחוד ואז להזיז כדי להקשיב לחוד ...

גם אני לא אהבתי את הסדרה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement